MISI CIK RAISYAH PIKAT ENCIK SUAMI

pre order
RM41.90 SEM / RM48.90 SS
termasuk postage
PETIKAN BAB: MISI CIK RAISYAH PIKAT ENCIK SUAMI💋
" Untuk apa semua ni? Sebab nak mencabar aku Cik Raisyah? Kalau kau ingat dengan cara goda seperti ini kau dapat ikat aku, kau salah. Kau cakap apa dulu? Kau takkan biarkan aku sentuh kau walaupun hanya cuit. Takkan kau dah lupa 'tagline' kau. Atau kau dah tergoda dengan aku". Nazim senyum menyindir.
" Kau jangan perasanlah". Raisya mengutip semula jubah tidurnya. Berang.
" Kalau aku Zafer, mungkin aku akan tergoda. Tapi aku ni Nazim Zakaria. Ingat tu, Nazim Zakaria". Nazim melempar renungan sinis, sebelum turun ke bawah.
" Berlagak!". Raisya lempar jubah tidurnya atas katil. Cemberut wajah ditolak terang-terangan. Kau ingat kau hebat sangat ke! Raisya pantas memekup wajah dengan tangannya. Sumpah, dia malu!
" Kenapalah aku buat macam tu tadi!"
atau
WhatsApp 018-9666752

No comments:

Post a Comment