LELAKI DESPERATE

RM39.90 SEM / RM46.90 SS
termasuk postage
FAREL NAK ANGKAT AIYUNA PERGI MANA??? 😲
PETIKAN: LELAKI DESPERATE
" Kenapa kau tak angkat handphone. Aku dah bagi amaran. Kalau aku call kau kena angkat". Wajah Aiyuna ditenung Farel.
"Suka hati aku la nak angkat ke tidak. Kau siapa nak bagi perintah pada aku?". Menjeling tajam Aiyuna pada Farel.
"Aku nak kau temankan aku makan malam. Jom kita keluar". Ajak Farel bersungguh.
"Eh, aku tak akan sesekali keluar dengan kau lelaki desperate. Ajaklah perempuan lain. Duit kau kan banyak. Pergi beli perempuan lain".
Farel kecilkan mata. Tubuh Aiyuna diangkatnya.
"Lepaskan aku!!! Apasal kau angkat aku hah. Turunkan aku. Nanti jiran aku nampak. Apa kata dorang. Aku bukan bini kau kau lah! Suka hati nak angkat aku. Turunkan aku Farel!!" Meronta Aiyuna cuba lepaskan diri.
Nak tahu apa yang terjadi???
atau
WhatsApp 018-9666752

No comments:

Post a Comment