JODOHKU JEJAKA JELITA

HARGA RM24 SEM / RM27 SS
postage RM8 SEM / RM12 SS
“Saya serius, awak. Kahwin dengan saya!” – ANDRA ARRIAN
Apa agaknya jawapan yang kau akan berikan kalau tiba-tiba saja ada seorang jejaka yang jelita dan lagi lembut daripada kau, ajak kau kahwin? Nak terima atau tidak? 
Itulah yang terjadi kepada aku, Ayesha Humaira.

Lagi-lagi baru saja putus cinta, aku langsung tak terfikir untuk mencari pengganti dalam masa terdekat, apatah lagi terus nak berkahwin. Tetapi kemunculan Andra Arrian, lelaki berwajah jelita itu buat hidup aku huru-hara!
“Tolonglah jangan buat lawak macam ni lagi, Andra.” – AYESHA HUMAIRA
“Saya tak buat lawak, apatah lagi nak main-main. Apa caranya untuk awak yakin saya tak bergurau? Saya betul-betul nak jadikan awak isteri saya, Ayesha.” – ANDRA ARRIAN
Dalam aku masih berkira-kira untuk menerima lamaran lelaki tersebut, akhirnya aku nekad. Aku terima! Namun, Rizwan hadir menagih cinta kembali.
“Kalaupun Sha terdesak sangat nak kahwin untuk jauhkan diri daripada abang, janganlah sampai pilihan Sha macam tu. Lelaki lembik macam tu apa yang dia mampu buat untuk Sha?” – RIZWAN
Keadaan bertambah rumit tatkala seorang lelaki misteri muncul tiba-tiba dan mendakwa Andra, suami yang baru aku kahwini ini punya naluri songsang!
“Actually your husband sukakan kaum sejenis, macam I.” – HYKE
Hubungan keruh antara Andra dan mamanya, insiden yang menimpa Indra Arraian, dan kehadiran Aliyah meminta sesuatu yang tidak dijangkakan membuatkan hidup kami berantakan!
Semua perkara ini membuatkan aku terhimpit dengan pelbagai dugaan dalam melayari bahtera perkahwinanku bersama Andra. Sungguh, kenapa susah sangat menjadi isteri kepada seorang Andra Arrian? Andai jejaka jelita ini benar-benar jodohku, kenapa jalan yang kami lalui tak selancar orang lain?
Adakah aku bisa bahagia, ya Allah? Bantu aku!
atau
WhatsApp 018-9666752

No comments:

Post a Comment