Kombo The King ebook



πŸ“Œ
HARGA ISTIMEWA untuk 3 HARI TERAWAL.
COMBO hanya RM26.
πŸ“Œ
🀴🏻ISTERI PAKSAAN THE KING.
Dia digelar ‘The King’. Ketua mafia yang mnegendalikan pinjaman wang berlesen. Dia tak pernah peduli dengan arahan orang lain walaupun seseorang itu adalah ayah kandung sendiri. Bagi dia, hanya arahan dia yang perlu dipatuhi. Namun tatkala si ayah meletakkan dia di antara dua persimpangan, dia terpaksa akur untuk kali pertama.
Daddy nak Guz kahwin. Kalau Guz tak kahwin, jangan salahkan daddy kalau daddy serahkan semua harta daddy pada adik tiri Guz. - Tan Sri Gaffar
Terdesak. Guzman tak punya calon isteri memandangkan selama ini dia tak pernah serius dengan mana-mana perempuan. Apatah lagi perempuan yang dikenali itu sekadar cukup sebagai peneman di kelab malam. Sehinggalah dia menemukan seseorang. Seseorang yang layak untuk dia jadikan sebagai ‘kambing hitam’.
Aku nak adik kau. Sebagai habuan, hutang kau dengan aku dikira langsai. Aku cuma perlukan dia sebagai isteri aku untuk tempoh satu tahun. Selepas tu aku tak halang kalau dia nak tuntut cerai daripada aku. - Guzman
Luthfi tahu andai dia menolak sekalipun Guzman punya seribu cara untuk dapatkan Lidya. Siapa saja yang mampu melawan ‘The King’? Apa yang Guzman mahu, pasti dia akan usahakan sampai dapat.
Lid cuma kena kahwin dengan dia untuk tempoh setahun. Selepas tu Lid boleh minta dia lepaskan Lid. - Luthfi
Bengang. Lidya rasa Guzman sengaja gunakan kedudukan dia untuk memaksa Lidya patuh pada arahan lelaki itu. Lidya tahu Luthfi pun berat hati mahu melepaskan dia pada Guzman, memandangkan Luthfi itu adalah bodyguard Guzman dan Luthfi sedang terbeban dengan hutang berpuluh ribu, apa lagi pilihan yang Luthfi ada?
Saya tahu awak banyak duit. Tapi jangan gunakan kelebihan yang awak ada untuk paksa saya dan Luthfi. Saya takkan kahwin dengan awak. Saya dah ada teman lelaki. - Lidya
Kau dah bersuami pun aku boleh buat kau bercerai, inikan pula setakat teman lelaki. Kau akan jadi milik aku meskipun tanpa rela, Lidya. Takkan kau tak tahu tak kau sedang berdepan dengan siapa? - Guzman
The King, itu yang mereka gelarkan pada awak. Memang, memang awak ni raja kepada segala kejahatan! - Lidya
Sehebat mana sekalipun Lidya cuba mengelak, banyak kali juga Guzman terus memaksa dan mengugut. Hingga sampai satu tahap, Lidya terpaksa mengalah semata-mata kerana kasihankan Luthfi.
Saya terima awak sebagai suami. Tapi selepas tempoh satu tahun, tolong lepaskan saya. Awak dah dapat apa yang awak nak, jadi kedudukan saya dah tak penting sebagai isteri awak lagi. - Lidya
Masing-masing bersetuju. Namun selepas beberapa bulan bergelar suami isteri, rentak hati pun mulai berbeza. Benarkah selepas tempoh satu tahun, rumahtangga mereka akan berakhir? Atau Guzman sanggup rendahkan ego demi seorang isteri yang mula mengambil tempat dalam sudut hati? Jika benar begitu, mampu ke Guzman tinggalkan segala kegiatannya kerana Guzman tahu Lidya takkan mampu menerima seorang mafia seperti dia sebagai suami? Segala persoalan akan terjawab dalam nukilan berbentuk digital ini nanti.
πŸ‰ Buka pra-tempahan bermula 7 JULAI-15 JULAI
πŸ‰ Setebal +-250 ms
πŸ‘¨πŸ»πŸ‘¨πŸ»πŸ‘¨πŸ»
OBSES SEORANG LELAKI - Qays Rico
Dua kali cuba melamar, malangnya dua kali juga lamarannya ditolak menyebabkan Eshadiq mula tak boleh nak bersabar lagi. Eshadiq bukan main tak peduli tentang status Annara sebagai anak seorang tukang kebun, tapi Annara tetap beria-ia mahu jual mahal. Bagi Eshadiq, cinta itu bukan peduli soal darjat dan harta. Apa sekalipun yang berlaku, Annara mesti jadi isteri dia.
Gara-gara terlalu obses, Eshadiq rancang satu ‘plan jahat’ untuk pastikan Annara terjatuh ke dalam tangannya. Tak dapat cara lembut, Eshadiq guna cara halus. Lagipun dia dah tak boleh nak telan saja setiap hinaan Annara terhadapnya. Annara kata dia tak layak jadi suami Annara, tapi Eshadiq akan pastikan lelaki yang Annara kata tak layak nilah Annara akan hadap hari-hari selepas ni.
Aku tak nak kau ‘rosakkan’ dia. Tapi kau boleh sentuh dia untuk jayakan rancangan aku. Dan waktu tu, aku akan muncul sebagai ‘penyelamat’. Bila tahu aku cuba selamatkan maruah dia, aku yakin tu salah satu peluang untuk aku dekati dia. - Eshadiq
Eshadiq aturkan satu rancangan seolah-olah Annara hampir dirogol. Malangnya sewaktu kejadian, apa yang berlaku adalah sebaliknya. Annara lumpuh kedua-dua belah kaki selepas terjatuh dari tangga ketika cuba selamatkan diri. Rasa bersalah membelit tangkai hati. Namun dalam kesempitan Annara, Eshadiq tetap nampak peluang untuk dia terus dekati gadis itu.
Saya boleh tanggung semua kos rawatan untuk pulihkan kedua-dua belah kaki Nara. Tapi dengan satu syarat, Nara perlu jadi isteri saya. - Eshadiq
Eshadiq minta pada Pak Cik Ammar untuk nikahi Annara. Tercabar ego, dalam keadaan sudah lumpuh pun Annara masih mahu berlagak dengan dia. Namun seorang ayah takkan sanggup mahu melihat anak dia terus menderita, sudahnya Annara terpaksa bersetuju mahu menikahi Eshadiq.
Tuan kena ingat saya kahwin dengan tuan sebab abah saya. Kalau diikutkan rasa benci, saya lebih sanggup lumpuh daripada terpaksa jadi isteri tuan. - Annara
Dah cacat pun kau masih nak berlagak dengan aku kan? Well, Annara.. aku pernah cakap berulang kali kau tolak lamaran aku sekalipun tetap muka aku yang kau akan hadap hari-hari selepas ni. Kau akan jadi milik aku sampai hujung nyawa, Nara. Sekarang ni aku dah menang kan? - Eshadiq
Rumahtangga mereka memang tak sama seperti pasangan lain. Apatah lagi pabila bekas teman-teman wanita Eshadiq turut muncul mengganggu mereka. Annara mula rasa cemburu, tapi demi ego mustahillah Annara mahu mengaku.
Kau tak kisah ke mereka datang sini cari aku? Tak cemburu? - Eshadiq
Kalau tuan nak baik balik dengan bekas teman wanita tuan, saya lagi berlapang hati. Sekurang-kurangnya saya tahu suatu hari nanti tuan akan lepaskan saya juga. - Annara
Correction, Nara. Aku tak pernah iktiraf mereka sebagai teman wanita aku. Dari dulu, aku cuma nakkan kau. Tak payah berangan nak bebas daripada aku sebab aku takkan sesekali ceraikan kau. Kau akan jadi hak aku sampai hujung nyawa. - Eshadiq
Annara kata dia tak kisah. Untuk apa dia rasa cemburu sedangkan dia langsung tak cintakan Eshadiq. Selagi Eshadiq tak buat maksiat dalam rumah tu, Eshadiq nak angkut semua teman wanita dia ke situ pun Annara tak peduli. Malangnya pabila Allah S.W.T benar-benar terbalikkan hati Annara, Annara dah tak mampu nak menipu lagi. Tambahan pula layanan Eshadiq sesekali mampu membeli jiwa. Di saat Annara cuba memberikan ruang dalam hati untuk Eshadiq jadi penghuni, satu rahsia yang Eshadiq simpan kemas akhirnya terbongkar.
Obses sangat tuan dengan saya, sampaikan tuan sanggup upah orang untuk aniaya saya kan? Tuan jadikan alasan saya lumpuh supaya abah setuju untuk kahwinkan kita. Tapi yang sebenar, tuan punca saya jadi macam ni. Tuan ni manusia ke binatang?? - Annara
Terngadah, tak sangka rahsia itu akan sampai ke pengetahuan Annara secepat ini. Menjentik rasa benci Annara pada Eshadiq untuk sekali lagi. Kerana obses seorang lelaki, dia hampir merosakkan seluruh masa depan Annara. Agak-agak mampu ke Eshadiq pujuk hati Annara yang terluka? Sedangkan dialah punca semua ini berlaku dalam hidup Annara. Sama-sama kita nantikan kesudahannya di dalam naskhah berbentuk digital ini.
πŸ‰ Buka pra-tempahan 7 JULAI - 15 JULAI
πŸ‰ Setebal +-250 ms

Tekan link tuk order yee... 
www.wasap.my/60193658598/ebookKomboEbookTheKing

No comments:

Post a Comment