EBOOK KOMBO GILA GILA

 

Pre o.der hingga 4 julai
File akan mula diedar pada 5hb julai..

HARGA SEPERTI DALAM POSTER ..

🌾🌾🌾🌾

JERAT CINTA TUAN HAJI

Blurb :
Bergelar ibu tunggal dengan usia yang muda bukanlah perkara yang mudah. Namun, Malisa hadapi semuanya dengan tenang. Walau apapun hidup harus diteruskan.

Bertemu kembali Hizar, bekas suaminya membuat Malisa sakit kepala. Di tambah lagi dengan kerenah isteri lelaki itu. Memang ketenangan Malisa terganggu dek mereka.

"Sampai bila awak nak marah saya, Lisa? Saya mengaku saya salah dulu. Tapi saya dah sedar salah saya. Bila saya bersama Azmira, saya asyik teringatkan awak." - Hizar

"Apa awak mengarut ni?" - Malisa

"Jadilah betullah apa yang kawan-kawan beritahu I. You sibuk mengejar janda you kat sini!" - Azmira

Urgh! Pening Malisa rasakan.
Namun, hadirnya Tuan Haji Muda membuat Malisa rasa aman dan selamat tetapi lelaki itu juga membuat hati dan perasaannya huru hara. Apatah lagi lelaki itu adalah majikannya.

"Saya pecat awak dari jadi PA saya." - Tuan Haji Ebrahim

"Ya! Saya nak tahu salah saya apa?" - Malisa

"Salah awak sebab awak dah curi hati saya. Salah awak, awak buat-buat tak faham apa yang saya mahu. Salah awak...." - Tuan Haji Ebrahim.

Salah Malisa kerana sudah membuat si Tuan Haji Muda itu gila bayang padanya. Masalahnya, sesuaikah untuk mereka berganding berdua. Si bujang dan janda anak satu ini? Mengenakah jerat cinta tuan haji jika di hati Malisa masih ada kesan trauma dari kegagalan pernikahannya yang lalu?

"Mama... Icad cuma nak mama gembira.." - Icad

🌾🌾🌾🌾

MR BEARDY MAN

Blurb:
Kata umi, "Ini jalan yang terbaik."

Kata walid, "Rasa cinta boleh dipupuk dan walid yakin Bibah mampu jadi isteri yang baik."

Hubungan yang awalnya bermula daripada orang gaji dan tuan muda akhirnya berakhir dengan ikatan yang sah.

Hadeed cuba bahagiakan Habibah. Mereka sama-sama cuba menerima dan memberi.

Segalanya berubah tatkala Zura datang menuntut Hadeed. Katanya, Pak Syeikh itu miliknya.

Maka Habibah kena bekerja keras untuk pertahankan rumahtangganya.

Pak Syeikh ini miliknya dan akan dijaga rumahtangga mereka hingga ke syurga walaupun rumahtangga yang dibina ini bukan atas dasar cinta. Malah dugaan yang datang melanda akan ditempuh sehabis baik.

"Awak nampak seksi." HABIBAH

Pujian si isteri buatkan Hadeed sentiasa menjaga aurat. Walaupun antara suami isteri tiada batas aurat.

"Kenapa awak tengok saya macam tu?" HADEED

"Tak ada sebab." HABIBAH

Lagi sekali Hadeed pucat. Isterinya sungguh menakutkan. Ini ke perempuan yang awalnya malu-malu hari tu? Atau ini jelmaan wanita lain?

Cinta bukanlah mencari pasangan yang sempurna tetapi bila kita dapat menerima pasangan dengan sempurna.

🌾🌾🌾🌾

CINTA LELAKI TERAGUNG

Blurb:
Budak kampung? Kaki lepak? Muka macam mangkuk tandas pecah?

Ouch! Pedih! Ini satu penghinaan yang sangat tak boleh diterima!

Izzuddin nekad untuk berubah!Dengan bantuan si emak, Din memulakan perniagaannya. Tetapi dia hanya budak kampung yang tidak pandai mengurus diri! Dia lemah. Dia bodoh.

Kemunculan Izzara yang penuh misteri sedikit demi sedikit merubah hidup Din. Izzara yang lemah dan teraniaya. Membuatkan Din nekad melindungi gadis itu.

Mereka bahagia dengan cara mereka. Tetapi hasad dengki tak pernah punya ihsan asalkan hati puas.

"Aku impi bersamamu sehingga ke syurga, Izzara. Cinta kita untuk selamanya." - Izzuddin

www.wasap.my/60193658598/kombogila

No comments:

Post a Comment