Ebook SPECIAL SEMPENA BIRTHDAY CIKTET

 


Peminat2 karya Ciktet.. Penulis best seller..
1st time dia jual ebook..
Sehingga 30 hb JUNE  sahaja😍
Ebook special befday cik tet..
HARGA KOMBO 2 EBOOK RM32.OO
PENGHNTARAN DALAM MASA 24 JAM SELEPAS BYRN DIBUAT

#CINTA_SI_PEMUNGUT_KELAPA
“Awak jangan nak tidur balik ya. Saya dah kemas elok dah katil awak tu. Siap awak, kalau saya nampak katil tu bersepah balik.”
Terkedu Eismail dengan aksi berani Urwa. Siap jegil mata dengan hunus jari telunjuk lagi depan muka dia. Memang melawan tauke betul!
“Pergi mandi boleh tak? Busuklah.”
“Bila masa kau cium aku ni?”
“Eh, kenapa saya nak cium awak pula?”
“Habis, mana kau tahu aku busuk?”
Urwa dah juling mata ke atas. Menyampah!
“Kalau dah belum mandi tu, busuklah. Awak buka pintu tadi pun, saya dah dapat hidu bau tubuh awak. Ingat Bocek tidur dengan awak tadi.”
“Kenapa kau cakap macam tu?”
“Sebab... saya macam bau Bocek aje…”
“Kau!”
πŸ–€πŸ–€πŸ–€πŸ–€πŸ–€πŸ–€πŸ–€πŸ–€πŸ–€πŸ–€πŸ–€πŸ–€πŸ–€πŸ–€

#RINTIHAN_CINTA_TERLUKA
Bako abg deris pulok😚😚😚
Idreez cuba sambar tangan aku, tapi tangannya pula yang ditepis oleh ibu. Aku yang melihat rasa nak tergelak pun ada melihat ragam dua beranak ini.
“Isteri Reez ni, ibu.”
“Baru sekarang nak mengaku dia ni isteri Reez? Tiga bulan lepas, Reez pergi mana? Reez gantung dia tak bertali. Reez seksa hati dan perasaan dia. Kalau ikutkan hati ibu ni, ibu nak cekik-cekik aje Reez ni tau. Menyakitkan hati betul.”
Betul-betul marah ni sampai nak cekik Si Idreez. Kalau betullah ibu buat macam tu, memang aku sokong. Aku pun akan tumpang sekaki cekik suami aku ini.
“Tapi, Reez tak pernah lupa bagi dia duit nafkah, kan?”
“Ingat cukuplah dengan bagi duit nafkah macam tu? Nafkah lain macam mana pula?” Sinis ibu lagi.
“Reez nak bagi dia nafkah lainlah ni, tapi ibu pula yang hasut dia tidur dengan ibu.”
Bulat mata aku mencerlung ke arah dia. Ibu pun turut menjegil mata. Bukan main lagi mulut Idreez nak back-up diri sendiri.
“Sekarang baru teringat nak bagi nafkah lain tu? Layla pun dah tak kebulurlah.”
Spontan, aku tergelak kecil mendengar celoteh kejam ibu.
“Layla hadap lagi ke dengan benda tu?” Soal ibu kepadaku. Terkejut juga aku bila soal yang satu itu diungkap dekat sini, tapi bila aku nampak muka tak puas hati Idreez, terus saja aku menggeleng.
“Layla dah biasa hidup tanpa suami.”
Terkedu Idreez mendengar ayat yang keluar dari mulut aku. Kedua tangan naik mencekak pinggang.
“Suka sangat ya dapat kenakan suami?”
“Mestilah suka. Kalau ibu cekik awak, saya pun akan tumpang sekaki.”
“Sayang...”

Tekan link tuk order yee... 
www.wasap.my/60193658598/ebookKomboCiktet

No comments:

Post a Comment