KUPILIH CINTAMU SAYANG

PRE ORDER SEHINGGA 30 JUNE 2020
RM40 SM / RM44 SS
termasuk pos
KUPILIH CINTAMU, SAYANG
#CIKTET

“Kenapa tengku masuk sini?”

Hanya itu yang terkeluar dari mulut aku. Gelabah punya pasal bila ditenung oleh sepasang mata helangnya itu. Aku tak tahu apa yang ada dekat muka aku sekarang ini sehinggakan dia begitu ralit sekali menilik muka aku.

“Awak dah lupa, Uya?” Soalnya perlahan sambil membuka butang baju melayunya.

Lemah kepala lutut aku bila melihat semua itu. Gerak gaya yang perlahan itu telah buat jantung aku berdetak dengan laju sekali.

“Dah lupa apa yang berlaku dekat luar tadi?” Soalnya lagi.

“Tapi, bilik tengku dekat sebelah, kan?”

“Mak Leha cakap, malam ni saya dah boleh masuk tidur dalam bilik ni. Saya dah dapat lesen.”

Aku menoleh ke lain bila baju melayu berwarna putih susu itu sudah ditanggalkan dari badan sasanya. Tak sanggup untuk terus menatap batang tubuh yang hanya tersarung sehelai singlet putih. Jelas terpamer dada bidang serta lengannya yang berketul-ketul itu.

“Mata tu kenapa? Tak berani nak pandang tubuh suami ni?”

Memang aku tak berani. Dan aku tersangatlah tidak sanggup duduk berdua dengan dia di dalam bilik ini. Aku sekarang ini berada di dalam zon yang tidak selamat. Aura nak kena ngap itu terlalu tinggi.

No comments:

Post a Comment