DO YOU LOVE ME CAPTAIN

PRE ORDER
Do you love me captain

Darish bersiap . Uniform biru muda dengan tersarung di tubuh.

Dia melangkah ke tingkat bawah. Pagi masih dingin. Dari sini ke kem tentera udara hanya mengambil masa satu jam setengah.

Tiha- Tina ada panggilan kecemasan . Dia harus berada di kem kurang dari Dua jam.

"Tuan nak pergi Mana?"
Daneena muncul dari arah dapur

Darish tersenyum nipis

"Saya kena balik kem. Ada emergency._"

"Tuan...terima kasih kerana bagi Saya tumpang di sini. Insyaallah sekejap lagi Saya pergi._

Darish yang sedang pakai jam tangan terhenti. Dia pandang Daneena.

"Awak nak pergi Mana?"

Daneena geleng

"Kalau macam tu tunggu je Kat sini sampai Saya balik kalau awak keluar juga Saya report polis awak ceroboh rumah Saya."

Suara Darish tegas
Tiba-tiba dia berdebar. Tiba-tiba dia tidak mahu Daneena pergi dari sini.

"Tapi Saya dah janji yang Saya akan pergi hari ini kan.?"

Daneena masih berdiri tegak memandang Darish.

"Saya anggap Saya tak pernah dengar apa-apa. Selesai tugas Saya balik. Awak...duduk diam-diam dalam rumah ini. Makanan semua Saya dah beli"

Daneena kerutkan kening nya.

"Tak payah nak buat Muka macam tu. Ingat kalau Saya balik awak tak ada Saya akan buat laporan polis."

Darish sedikit mengugut.

"Saya tak akan lari. Saya cuma akan pergi atas izin Tuan"

Darish angguk.

No comments:

Post a Comment