BAKI READY STOK TERHAD. FREE KEY CHAIN [terhad selagi stok masih ada]
LIMITED EDITION. 
JANGAN SIMPAN SEMUANYA dlm bentuk ZINE bukan novel.
Mukasurat : 100 ms (zine)
Bakal ada sambungan di novel nanti. 
CEPAT SBLM HABIS! NO BOOKING. PRINT HANYA 500. KOATA SANGAT TERHAD.
HARGA JUAL :

RM15.00 SEM / SS
postage :

1-2 zine : RM7
3-4 zine: RM8
BERMINAT SILA BUAT PEMBAYARAN MELALUI SALAH 1 ACC :
Pembayaran boleh dibuat melalui melalui salah satu akaun dibawah :-
🐯MAYBANK : 512343655328  
🐙CIMB :  7602217232
Norshahidah abdul wahap

Selepas pembayaran, sila sertakan : 

📄Resit / Bukti pembayaran
📝Nama 
📃Alamat 
📲No telefon
dan...
SINOPSIS
*****
Zine - Jangan Simpan Semuanya 
****
“I dah bertunang, Tuan Assad. Macam mana nak jadi isteri you?” Tiba-tiba aku teringatkan Hadi. Ni semua lelaki tu punya pasal. Sebab marahkan dialah aku terlontar di sini.

“Then... Jadi bibik kat sini la.” Dia terus melangkah pergi. Ayat dia tu memang mengundang kaki sungguh.

Arrgghhhh!!! Stress.
Jadi bibik pun aku tak nak
Jadi isteri dia pun aku tak nak

Aku syak dia ni memang mental. Masa mula-mula jumpa dulu pun, perangai dia memang pelik. Sekarang ni, lagilah pelik.

No comments:

Post a Comment