MY LOVELY mAI ~ ZAITON ABD RAHMAN

MY LOVELY MAI
RM38 SEM / RM40 SS
termasuk postage
“Beri aku masuk bilik kau Mai.Kau nk orang nmpk aku dkt luar bilik kau ni ke?” Sekuat tenaga Faris menolak daun pintu itu hingga trbuka lebar. 
“Pergi balik ke bilik awaklh. Jgn ganggu saya boleh tak! Awak na
k dgr saya mnjerit ke, biar semua org terbangun.” Tak terdaya Maizatul untuk menghalang perbuatan Faris itu. Faris mengunci pintu.Pantas sahaja tangannya mnangkap lengan Maizatul yg mmukul dan menolak tubuhnya. Mronta-ronta Maizatul cuba melepaskan dirinya daripada pegangn Faris.Esakan Maizatul mula kdengaran.Mengigil dia menahan tangisannya.Sampai hati Faris buat dia macam tu.
“Mai…” Lembut sahaja suara Faris menyeru nama Maizatul.Tubuh Maizatul dipeluk erat.Tersentuh hatinya mendengarkan tangisan sayu Maizatul. ‘Apa yang aku dh buat pada Mai ni?’ Sikap tidak ambil peduli yg ditunjukkn oleh Maizatul sejak bberapa hari yg lalu buat hati Faris terasa. 
“Abang minta maaf… .” Terdongak terus wajah Maizatul. Matanya brlawan pandang dengan anak mata Faris. Abang? 
“Maafkan abang, Mai… .” Semakin laju air mata Maizatul mengalir di pipinya. Pelukan Faris dibalas erat.Tudung di kepala Maizatul, Faris tanggalkn. Rambut panjang Maizatul diurai dan dibelai perlahan-lahan.Haruman rambut Maizatul dihidu panjang. Rindu sungguh Faris dgn bau harum itu.
“Kenapa awak buat saya mcm ni? Awak jahat! Sampai hati awak… .” Kata-kata bersulam tangis Maizatul hamburkn. Pelukan Faris, Maizatul rengangkn. Tubuh lesunya dilabuhkn di atas katil. Berdenyut-denyut kepala jadinya. Kepala direbahkn di atas bantal. Kelopak mata dipejamkn.Letihnya mngharungi khidupan yg sbegini. Brgegar badan mnahan tangisan daripada mletus dgn lebih kuat lgi.

atau
WhatsApp 018-9666752
atau
 KLIK SINI UTK ORDER FORM

No comments:

Post a Comment