BAKAL SUAMI TAK JADI

READY STOK
RM27 SEM / RM30 SS
postage rm8 sem / rm12 ss
Minah jeling Farid. Loyar buruk pulak lelaki ni. “By the way, ada aku kisah dia orang tu tangguh kahwin? Tak kahwin terus lagi bagus. Teringin juga aku nak tepuk tangan.” Minah ketawa. Teringatkan muka menyinga Ashikin. Dah serupa orang kena sampuk hantu. Tak ada angin. Tak ada ribut. Tak pasal-pasal terus taufan!
“Kau tahu tak, Minah? Dulu Ashikin tak macam tu. Tapi sejak aku jumpa dengan dia, rasa lain macam. Bukannya aku marah sangat pun. Aku tengok Ashikin sekarang ni dah macam orang asing. Bila aku fikir, ada hikmahnya aku tak jadi kahwin dengan dia.”
Minah ukir senyum.
“Aku balik dululah. Kerja berlambak lagi tak siap.” Farid bangun. Kemaskan kemeja yang sedikit berkedut. Minah pandang Farid. Dan Minah terkedu. Bila Farid sentuh lembut kepala Minah sebelum atur langkah. Hangat hujung jari-jemari Farid terasa. Walaupun berlapik shawl yang Minah pakai. Minah ketap bibir. Sabarlah hati. Farid tu bukannya kau yang punya..
 email : mybizsantaishop@gmail.com
atau
WhatsApp 018-9666752
atau 

No comments:

Post a Comment