RAEED Stranger I Need You ~ Suci Hidayat


RAEED  Stranger I Need You 
RM40 SEM / RM47 SS

termasuk poslaju
RAEED AMZAR dan RANAA AISHA.
Kerana sejarah hitam kehidupan silam masing-masing, kedua-duanya senang saling mencintai tanpa mengenal antara satu sama lain.

♥️ Selamat pagi, sayang.
πŸ’™ Morning, sayang.

♥️ Awak baru bangun?
πŸ’™ Hmm... baru bangun.

♥️ Tido lewat semalam?
πŸ’™ Yup...

♥️ Dating? Jumpa girlfriend la tu kan...
πŸ’™ Haha! Taklah. Mana ada gf. Dah siap nak pergi kuliah?

♥️ Yup! Baru lepas pakai baju. Nak mekap kejap.
πŸ’™ Pakai baju warna apa?

♥️ As usual. Pink! My favourite.
πŸ’™ Seksi tak?

♥️ Of course!
πŸ’™ Not good. Naughty girl.

♥️ Haha! Whatever...
πŸ’™ Hmm. Jaga diri awak.

♥️ Okies! Dah siap. Cantiknya saya hari ni.
♥️ Huh... yelah tu.

♥️ Tak percaya?
πŸ’™ Percaya.

♥️ Awak tak teringin nak jumpa saya? Tak nak tengok saya?
πŸ’™ Hmm... awak?

♥️ Hmm... nak. Tapi tak nak. Saya selesa kita macam ni. Saya tak kenal awak. Dan awak tak kenal saya. But... we love each other. We share everything together.
πŸ’™ Yup... saya pun rasa yang sama. Mungkin lebih baik kita terus macam ni.

♥️ Got to go now. I love you...Mr. Stranger.
πŸ’™ Love you too... Miss I-Don't-Know-Who.

♥️ Haha! Muah! See you!
πŸ’™ See you, sayang.

Sehinggalah berlaku satu tragedi yang membongkarkan siapa diri mereka yang sebenarnya. Membogelkan kisah perit semalam. Masihkah mereka saling mencinta? Atau itu petanda berakhirnya sebuah kisah bahagia?

email : mybizsantaishop@gmail.com
atau
WhatsApp 018-9666752
atau
 KLIK SINI UTK ORDER FORM

No comments:

Post a Comment