SEMANIS KASEH ~ SPECIAL EDITION

SEMANIS KASEH ~SPECIAL EDITION
BAKI TERHAD!
RM40 SEM / RM47 SS
termasuk postage
SINOPSIS SWEET KASEH 
“Ya, saya bukan baik. Sekurang-kurangnya saya bukan playgirl macam encik yang playboy!” balas Adura bengang.

“Apa masalah awak ni ya? Itu hak sayalah nak jadi apa pun. Playboy ke? Kasanova ke? Perkara tu tak ada kaitan dengan awak!” tempik Khairy.

“Saya tak ada masalah. Tetapi kalau begini sikap encik, lebih baik kita jangan teruskan pernikahan ni. Encik hantar orang untuk putuskan pertunangan kita. Saya tak mahu bersuamikan seorang playboy dan kasanova. Kedudukan lelaki macam ni... memang tak boleh dibuat suami, faham tak!” Adura pula membalas.

“Awak menghina saya?”
“Encik rasa begitu ke?” selar Adura dengan senyuman sinis pula. “Encik yang mengaku sendiri tadi kan?”

atau
WhatsApp 018-9666752
atau
 KLIK SINI UTK ORDER FORM

No comments:

Post a Comment