HIS INDEPENDENT GIRL

HIS INDEPENDENT GIRL
RM26.00 SEM / RM29.00 SS
poslaju RM8 sem / RM12.00 ss

BLURB
"Apa yang kau dah buat pada Nadia ini, kau dah lebih Shasha."-Tengku Iffat
"Bukan salah aku. Semua ni berpunca dari girlfriend kau sendiri."- Shasha
"Aku tak percaya Nadia buat semua ni. Aku tahu Nadia macam mana. Atau kau sebenarnya cemburu dengan hubungan kami, Nur Shasha Asyikin."- Tengku Iffat
"Aku? Cemburu? Helloo! Buka mata itu bagi luas sikit. Kau siapa nak jadi boyfriend aku."-Shasha
Tengku Iffat dan Shasha, seperti musuh apabila berjumpa. Shasha seorang pelajar yang berani
dan berdikari sehingga digelar iron lady segelintir pelajar universitinya. Tengku Iffat yang
memang telah lama menyukai Shasha kerana sikap Shasha yang independent tetapi sebaliknya
bagi Shasha kerana sikap open relationship Tengku Iffat bukan pilihannya. Namun
kecurangan Nadia dan kemunculan Najwa membawa pertemuan demi pertemuan dan
merapatkan hubungan mereka berdua.
"Kau kenapa?"- Shasha
"Kenapa apa pulak?" -Tengku Iffat
"Tu yang kau senyum tak tentu pasal kenapa?"- Shaha
"Laa, takkan aku senyum tak boleh. Kan senyum tu satu sedekah."- Tengku Iffat
"Tak boleh!"- Shasha
"Kenapa pulak? Bibir aku, suka hati akulah."- Tengku Iffat
"Kau senyum, hati aku yang tak tentu."- Shasha
Apabila Shasha secara tidak sengaja berkata begitu, Tengku Iffat semakin yakin bahawa dia
tidak bertepuk sebelah tangan. Hatinya kuat untuk tidak mensia-siakan peluang yang muncul
tanpa disangka.
Namun permulaan hubungan baik Tengku Iffat dan Shasha tidak dsukai oleh Najwa. Najwa
yang dianggap adik oleh Shasha dalam diam menaruh hati kepada Tengku Iffat
Berjayakan Tengku Iffat melepaskan diri dari Najwa. Adakah Najwa masih berdendam
dengan Shasha setelah semuanya terbongkar. Dapatkah Tengku Iffat memiliki hati His Independent Girl setelah semua yang terjadi.
atau
WhatsApp 010-4398892

No comments:

Post a Comment