Rakus ~ she isbell

LIMITED PRINT.
KOATA PRE ORDER - 1 SAJA
RAKUS HARGA RM55.00 SEM / RM60.00 SS
termasuk postage
Blurb Rakus

Namaku Aara binti Johari. Hanya satu mamat dalam dunia ni yang panggil aku, AARA JOHARA. Tapi aku suka dia tahap infiniti. Kalau ada perkataan lain menjangkaui makna cinta, sesungguhnya aku obses, kemaruk, psiko, fanatik sehinggalah tahap RAKUS! Aku nak dia. Hanya dia untuk dijadikan suami.
Namaku Hadi Haririe. Ramai yang cintakan aku. Tapi ada satu awek dalam dunia ni yang tergila-gilakan aku. Akibatnya, aku jadi sawan dok tepis-tepis cintanya. Sehingga aku terpaksa mengalah dengan menikahinya. Tutup kes!!!
Benarkah begitu? Atau Hadi Haririe terjangkit RAKUS yang sama. Mengalah ke dia atau sebenarnya terjatuh hati? Dan apa sebenarnya rahsia yang merentap hati seorang Aara sehingga hati bertukar dingin? Beku ibarat salji di kutub utara.
atau
WhatsApp 010-4398892
atau


No comments:

Post a Comment