Hikayat Selipar Tat Sing ~ pre order


Coming soon  LIMITED EDITION
Harga mati: RM25.00 sm/ RM28.00 ss (Termasuk postage)

💥 HIKAYAT SELIPAR TAT SING 💥 
✔ novel yang tak akan ada dimana mana kedai buku kurun ini .. 
✔ novel ini juga dijual hanya sekali je dan tidak diulang cetak nya
✔ novel ini hanya diprint sebanyak 500 buah sahaja !! sape cepat dia dapat !! grab now .. 😂
✔ novel tersengal pada kurun ini
✔ novel ini juga kerja amal yang mana hasil dari jualan buku ni akan disumbangkan ke mereka yang memerlukan , membeli sambil menderma ..
✔ novel ni adalah kombinasi daripada beberapa orang penulis dan digabungkan menjadi 1 novel ..

Kisah cinta Dora dan Harith... Mampukah mereka bertahan seperti seliparTat Sing yang keras itu? Tungguuuuuu...
"Kalau kau nak jampi ini menjadi, kau kena buat malam ini juga. Sebelum pukul 12 tengah malam, kau kena kentut sepanjang 7 harakat." pesan Bomoh Mamat bersungguh.
"Kalau tak dapat 7 harakat tok?" Dia tanya takut-takut.
"Kalau tak dapat 7 harakat, Lee Kwang Soo artis running man tu yang akan tergila-gilakan kau."
"Tak nak tok. Saya tak reti cakap Korea." Terhinggut-hinggut bahunya menahan sedih yang amat sangat. 
Aku nak jejaka melayu. Bukan mamat korea! Kerana tiada pilihan kedua, dengan kiraan satu sampai tiga, dia meneran kentut sekuat 12 supermoon.
Prooooooottttttttttttttt! Hampir dua minit setengah angin tak berhenti keluar.
"Ini sudah terlebih harakat. Aku minta 7, kau buat 14 dah kenapa? Susahlah macam ni." Bomoh Mamat mengurut janggut dua jengkalnya.
"Apa susahnya tok? Lebih itu kan baik dari terkurang?"
"Tak boleh! Dalam jampi tu kalau lebih..."
"Kalau lebih apa?" Dia mula gundah.
"Aku yang akan tergila-gilakan kau." Bomoh Mamat mula lorek senyum 'selamat malam jumaat' kepada dia.

*baki koata sgt2 terhad*
WhatsApp 010-4398892

No comments:

Post a Comment