Handsom Man ~ Nur Mayani


HANDSOME MAN
RM29.00 SEM / RM35.00 SS
termasuk pos

Sinopsis :-

Dia cuma seorang driver yang akan mengangguk untuk setiap arahan. Dia bertahan walaupun perangai si bos macam syaitan. Asalnya kerja dia cuma drive kereta, tapi tiba-tiba pula boleh jadi tukang masak, pengawal peribadi, tukang cuci, dan macam-macam lagi.
Kerjanya bertambah bila satu per satu masalah datang dan kelebihan yang dia ada menjadikan dia…

“Jangan tinggalkan aku. Jangan tinggalkan aku macam semalam! Kau faham!” ~ TUAN MEOR.
Dari seorang yang tak guna, dia menjadi penyelamat. Juga menjadi tempat orang lain menumpang kasih sayang. Dia terjerat.

“Beza orang kaya dengan orang susah, macam kau dengan aku, Que. Aku hidup penuh pura-pura. Tapi, kau jujur. Kesusahan kau mendidik kau jadi seorang manusia yang mendamaikan hati orang lain. Kecacatan kau cuma tak ada duit. Tapi, kekurangan aku semuanya kecuali duit.” ~ HANZ

“I paling suka bibir you yang berlekuk ni. Serius seksi...” ~ GINA

Bila semua orang sudah mula terkesan dengan kehadirannya, hidupnya berubah sekelip mata. Dan apabila semuanya terbongkar, masihkah mereka dapat menerima si handsome yang terlalu berahsia ini?

atau
WhatsApp 010-4398892

No comments:

Post a Comment