DARA AISYAH ~ Mum Linz

DARA AISYAH ~ Mum Linz
STOK TERHAD
RM38 SM / RM42 SS
termasuk postage
"Dara..Dara..apa kau merepek ni?Klau ya pn kau suka sgt dkt aku,jgnlh buat cerita yg tk msuk akal.Aku slalu sulam jari dgn mama.Rapat jgk." Balas Faiq dgn brsisa ketawa.
"Ya..sy mmg sukakn awk Faiq.Trlalu suka.Smpai sy sndiri tk tahu nk buat apa." Jwb Dara prlahn. "Awk tak fhm sbb awk tak rsa apa yg sy rsa." Tangnnya ditarik dri jemari Faiq.Badannya turut dijarakkn dri badan Faiq. "Sy..takkn pksa awk utk trima sy.Sy..sedia mnunggu,Faiq.Sy yakin yg hti awk akn mnjdi milik sy juga satu hri nnti." Luah Dara dgn suara brgetar.Matanya sudh brkaca kaca.Tiba2 shaja rsa sebak hadir tnpa diundang.Anak matanya mrenung dlm wjah llaki yg sudah sah mnjdi suaminya.Llaki idamnnya sejak zaman skolah.

Anak mata Faiq turut mmbls renungn mata Dara.Bkn hatinya tk trcuit dgn lagak mnggoda Dara ttapi dia kebalkn hatinya, dia kuatkn benteng prtahann dirinya.
Air mata Dara akhirnya menitis.Puas ditahan slama ini supaya kuat,jgn mngalah ttapi dia tdk mmpu.Bibir mngoyak snyum tawar pda Faiq.Hti Faiq ckup beku utk mnerima dirinya.Layann Faiq ckup dingin sbgai seorg suami.
Nafas ditarik pnjng sblum brpaling.Kaki dihayun ke arah katil.Pnggung dihenyak. 
Faiq hnya mmrhati.Serba slh bila mlihat air mata Dara.Dia bkn seorg llaki yg suka mmprmainkn prasaan wnita.Wjahnya diraup kasar sblum mngikut lngkh Dara.Punggung dilabuhkn di sisi Dara.Tangan Dara ditarik & digenggam. "Aku mnta maaf,Dara.Aku tk brniat nk sakitkn hti kau.Tapi..aku..aku.." Kata kata Faiq trhnti.Rmbutnya diraup ke blakang. "Awk tk cintakn sy kn?Awk lngsung tk ada skelumit pn prasaan pda sy kn?" Tebak Dara. Wajah Faiq dipandang lagi.
"Aku mnta maaf,Dara." Bls Faiq lemah.
atau

No comments:

Post a Comment