KOMBO BK ~ HANI FAZUHA

BELIAN KOMBO BK JIMAT POS
RM49 SM / RM57 SS
TERMASUK POSTAGE
NOVEL BERIKAN KESEMPATAN  [LIMITED EDITION]READY STOK TAPI BAKI SGT TERHAD
RM26 SM / RM29 SS
postage RM8 SM / RM13 SS
Yang berminat utk belian kombo, kami akn pos bila BERIKAN KESMPATAN 2 [ZINE] READY STOK.
-
ZINE BERIKAN KESEMPATAN 2 
COMING SOON
PRINT TAK BANYAK
HARGA PRE ORDER RM15
postage RM8 SEM / RM13 SS
Sinopsis BERIKAN KESEMPATAN
Bagi Humaira, Luna adalah segalanya. Adiknya itulah satu-satunya darah daging yang dia ada. Kerana itu, dia sanggup lakukan apa saja untuk memenuhi impian si adik walaupun terpaksa menjadi orang gaji.
“Kalau awak kahwin dengan saya, semua urusan adik awak sambung belajar saya akan tanggung.”- Tuan Rafeq.
Tawaran majikannya kedengaran tidak logik tetapi Humaira terpaksa berfikir banyak kali demi kasihnya pada seorang adik.
“Tuan nak kahwin dengan saya sebab apa sebenarnya?” – Humaira.
“Sebab papa saya yang nak. Senang untuk awak jaga dia.”- Tuan Rafeq.
Misi mereka berbeza tetapi tujuannya tetap sama. Sebuah perkahwinan. Humaira bersetuju tetapi perkahwinan mereka perlu dirahsiakan.
“Malam ni tidur bilik saya lagi!” - Tuan Rafeq.
“Eh! Tak boleh, nanti apa saya nak jawab dengan Luna dan Kak Yah?”- Humaira
Kenapa perkahwinan mereka perlu dirahsiakan sedangkan tiada siapa pun yang menghalang? Apa akan jadi bila Humaira rasa dia sudah tidak diperlukan oleh Tuan Rafeq dan pergi membawa diri?
“Saya tak akan lepaskan awak, Humaira. Ke hujung dunia pun awak lari, tetap awak bawa status sebagai isteri saya.” – Tuan Rafeq
SINOPSIS BERIKAN KESEMPATAN 2
Kisah biasa-biasa antara Tuan Rafeq dan Humaira dari naskhah BERIKAN KESEMPATAN dipanjangkan lagi.
Walau berkahwin tanpa sebaris kata cinta, takdir yang tertulis buat mereka semuanya yang manis-manis saja. Mereka bahagia dan mahu kekal bahagia selamanya. Tapi tak ada jaminan mengatakan apa yang kita miliki akan kekal menjadi milik kita.
“Maira nak kita berpisah.” - Humaira.
“Tapi, kenapa? Hidup kita bahagia saja, kan?” – Tuan Rafeq.

Permintaan Humaira saat mereka sedang menyulam bahagia buat Tuan Rafeq terduduk. Apa sebenarnya yang menyebabkan Humaira meminta untuk berpisah sedangkan hidup mereka baik-baik saja?
Apa pula tindakan Tuan Rafeq untuk menghalang Humaira agar tidak pergi dari hidupnya?
Bahagia yang diuji, penawarnya adalah cinta. Tapi, sebanyak mana cinta di hati mereka sebenarnya?
atau

No comments:

Post a Comment