DEVIL OF MY LIFE

2 naskah shj lagi
LIMITED EDITION


HARGA RM50.00 SEM / RM57.00 SS
*citer best! lain dr lain.

“I nak pasangkan alat pengesan pada you..”

“What?!. Untuk apa?”soal Rasya kelihatan terkejut.

“Untuk pastikan bahawa you selamat,sayang..”Rasya mengeluh perlahan.

“Daniel, tak cukup lagi ke orang-orang yang awak arahkan untuk jaga saya disana?. Lagipun, saya bukan tak balik sini langsung.. Awak pun boleh datang lawat saya disana,kan?..”

“I know, tapi I nak pastikan you selamat.. You pun tahu macam mana kehidupan I,kan?..sedikit sebanyak, you pun akan dapat tempiasnya..”

“No, Daniel!. Saya tak nak.. Cukuplah awak dah kurung saya dekat sini sebelum ni..”Bentak Rasya. Nampaknya aku tak ada pilihan lain selain menggunakan kekerasan. Aku segera bangun dan menapak kearah Rasya. Tangannya ku tarik agar mengikutiku menuju ke ruangan Adrian.

“Daniel!. Saya tak naklah! Awak tak faham ke?!..”

“No! Keputusan I muktamad..”balasku tegas.Tiba-tiba terasa tangan Rasya direntap kuat menyebabkan peganganku terlepas.

“Awak tak faham bahasa eh?!..”

“I don’t care,”balasku sebelum sekali lagi cuba mencapai tangan Rasya tetapi tidak berjaya.
“Rasya Imani!. I’m damn serious right now!..”
“No, Daniel!. Saya tak naklah!!..”Suara Rasya mula meninggi apabila aku menarik pergelangan tangannya.
“Kenapa kau tak nak, hah?!. Kau memang ada rancangan nak lari dari aku,kan?!.”Nafasku mula turun naik. Panas pula hati ini apabila melihat kedegilan Rasya. Bukannya susah sangat pun. Setakat masukkan alat itu saja. Tak ada pun aku suruh dia batalkan niat dia nak sambung belajar.
“Sakitlah!..”bentak Rasya sambil cuba merungkaikan pegangan tanganku.
“Awak ni memang dah gila eh Daniel?!. Nak paksa-paksa saya macam ni. Awak ingat saya ni binatang peliharaan awak ke?!..”
“Aku tak kira. Kau nak cakap apa pun, aku tetap akan masukkan benda tu dalam badan kau!..”Tiba-tiba terasa pipiku ditampar oleh Rasya.
“Kau tak faham bahasa ke Daniel?!. Aku bukan binatang peliharaan kau yang kau boleh buat sesuka hati!,”bentak Rasya dalam nafas turun naik. Wajahnya sudah berubah merah padam akibat marah. Bertambah panas hatiku apabila mendengar kata-katanya.Tubuh Rasya ku tolak ke katil sebelum aku mengeluarkan jarum suntikan dari dalam poketku. Tubuhnya ku tindih agar dia tidak dapat melarikan diri.
“Kau nak buat apa ni, Daniel?!. Kau dah gila ke?!.”Jerit Rasya apabila melihat jarum tersebut ditanganku. Tanpa menjawab kata-kata Rasya itu,aku segera mencucuk jarum tersebut ke tubuhnya. Rasya yang meronta-ronta minta dilepaskan mula kelihatan lemah.
“Aku benci kau, Daniel..Benci,”ujar Rasya lemah sebelum dia tidak menyedarkan diri. Aku mengeluh perlahan. Bukan ini yang aku mahukan. Tapi aku terpaksa..
atau
WhatsApp 018-9666752

No comments:

Post a Comment