Mr Ex Gila Talak. - Novelis Jen NJ

Mr Ex Gila Talak. - Novelis Jen NJ

Jualan Online Sahaja
Print On Demand

PREORDER RASMI 14/4/2018 - 31/5/2015!!

HARGA RM36 SEM / RM40 SS
termasuk poslaju

Qis Delisha dan Luth Riyadh pernah melalui zaman bahagia. Mereka bercinta sejak zaman universiti. Kerana rasa cinta, mereka bersama-sama membina masjid. Namun perkahwinan mereka hanya bertahan selama dua minggu. Semuanya kerana kisah silam Qis yang dibongkar buat pertama kali. Lelaki yang bernama suami itu tidak dapat menerima. Qis dihina dan dicaci maki. Akhirnya talak dijatuhkan.
Belum pun habis idah, Luth mengetahui perkara sebenar tentang kisah silam Qis. Dia menjadi lelaki gila talak. Dipujuk rayu jandanya untuk kembali rujuk. Hati Qis hancur. Tak mungkin semudah itu dia termakan pujuk. Luth pula tak pernah putus asa bagi menambat kembali cinta Qis.
Lelaki yang dekat dengan jandanya akan dilanyak menjadi belacan. Strateginya sentiasa ada. Luth gunakan senjata cinta mereka. Jimmy. Merupakan seekor iguana yang dibela oleh mereka dengan penuh kasih sayang. Luth mampu menjadi lelaki yang paling gila. Mampu menjadi lelaki yang paling romantik.
"Otak aku ni tengah bergegar. Kalah gempa bumi. Jangan duk semakkan kepala aku boleh tak? Sekali aku benci, muka bapak hensem pun aku tak ingin. Jimmy lagi hensem." - Qis Delisha
"Betul tak nak abang? Kang abang ban diri sendiri dari duduk kat bumi ni, abang pergi stay marikh. Susah-susah pulak sayang nak cari doktor gila. Abang tak nak sayang meroyan sensorang. Sayang tak boleh hidup tanpa abang kan?" - Luth Riyadh.
Macam apa pun Qis menghalau, Luth tetap menjadi lelaki yang tak faham bahasa. Dia mahu title janda yang dipegang Qis akan dihapuskan dengan title duda yang dipegangnya. Dia yakin jodoh mereka kuat. Dia pernah khilaf kerana melepaskan Qis. Dia janji dengan dirinya yang dia akan jadikan perempuan itu wanita yang paling bahagia.
Biarlah digelar gila talak. Dia rela demi Qis Delisha.
WhatsApp 018-9666752

No comments:

Post a Comment