DEBARAN CINTA

DEBARAN CINTA 
RM25.00 SEM / RM28 SS
POSLAJU RM8 SM / SS
Cinta itu indah bukan?
Lebih-lebih lagi cinta yang diisyaratkan
Melalui debaran pandang pertama.
Wujudkah lagi perasaan seperti itu?
Mungkin juga ya dan mungkin juga tidak
Tetapi.. Cinta itu satu anugerah
Dan.. Setiap anugerah itu pastinya indah...
~Victoria Jijah Ami
“Aku tak pandai melayan dia hanya kerana aku tak membenarkan dia menyentuh aku? Oo.. baru aku ingat yang kau dan Halil sudah bersama biarpun belum berkahwin bukan? Sekarang, kau tengok diri kau Jaslyn. Adakah dia masih menjadi lelaki romantis yang menyentuh kau dengan penuh kasih sayang? Kau tak tahu betapa sakitnya hati aku apabila kau beritahu aku dengan bangga yang Halil sudah pun menyentuh kau dan membuktikan betapa dia dia mencintai kau. Ingat satu perkara Jaslyn biarpun sudah terlewat. Apabila kau merasai nikmat itu sebelum waktunya, akan datang apabila tiba waktu kau menjadi yang halal untuknya, kenikmatan itu akan berkurangan

No comments:

Post a Comment