SELINGKUH & SELINGKUH II ~ AINI MARISHA

BAKI SANGAT TERHAD!!
Novel Harapan tinggal tak sampai 10 buah rasanya. 
PRINT ON DEMAND
TIADA DI KEDAI
kedua2 kisah novel ini adalah bersambungan.



SELINGKUH 
HARGA RM33.00 SEM / RM38.00 SS
termasuk postage
LIMITED EDITION
PRINT ON DEMAND
HARGA RM40.00S SEM / RM45.00 SS
termsuk postage

BERBALOI JIKA COMBO CUMA RM67 SEM / RM73.00 SS
termasuk postage

SELINGKUH 
“Kau kena berhati-hati Rania,” ujar Suria apabila aku menyuarakan kebimbanganku.
“Kenapa?” tanyaku. Aku memandang wajah Suria dengan riak hairan. Petang semalam aku mengajak Suria menemankan aku minum di sebuah café kerana aku terasa bosan dan sunyi duduk berseorangan di rumah.
“Lelaki kalau berubah hanya ada dua kemungkinan. Pertama perempuan dan kedua masalah kewangan.”
“Aku tak percaya Hazlan akan curang pada aku. Dia seorang lelaki yang penyayang dan sangat mencintai aku.”
“Sedangkan pantai yang terdampar di tempat yang sama bertahun-tahun juga boleh berubah kedudukan bentuk muka buminya, inikan pula manusia biasa. Tambah-tambah lelaki seperti Hazlan yang kacak dan kaya raya. Pakej lengkap bagi seorang perempuan untuk dijadikan suami. Gadis sekarang ni bukan dia kira laki orang ke apa. Janji laki tu banyak duit dan boleh bagi kesenangan hidup pada diorang lepas kahwin nanti.”
Aku terdiam mendengar kata-kata Suria. Sesungguhnya perkara ini tidak pernah langsung terlintas di fikiranku. Aku hanya berfikir yang baik-baik sahaja. Bagiku perkahwinan kami pasti akan berkekalan selama-lamanya. Aku bukan sahaja ingin menjadi bidadari Hazlan di dunia ini malah sehingga ke syurga.
-
-
Teaser ~ "HARAPAN" [selingkuh 2]
Bertahun tahun mencuba, akhirnya Rania semakin pulih dari kesedihan yang pernah membelenggu hidupnya. Nama Hazlan juga semakin dapat dilupakan, dan rindunya pada lelaki itu juga semakin pudar. Rania juga mula memikirkan untuk menerima Taufiq Hidayat yang tetap sabar menantikan jawapan "ya" darinya. Namun tiba-tiba Rania dikejutkan dengan berita bahawa ada banduan yang berjaya melarikan diri dari Penjara Sungai Buloh dan salah seorangnya adalah Hazlan. Ketenangan Rania kembali goyah. Nama Hazlan mula menganggu fikiran dan pelbagai andaian buruk membuatkan Rania sering ketakutan lebih lebih lagi apabila memikirkan keselamatan Damia.
Bagi Hazlan pula, dua tahun di dalam penjara ternyata telah banyak mengubah dirinya. Di dalam penjara, dia bergaul dengan ramai banduan yang kebanyakannya terlibat dengan pelbagai kesalahan jenayah berat. Dia diajar dengan perkara-perkara yang sangat jauh berbeza dari kehidupannya dahulu. Masa yang banyak terluang di dalam penjara juga membuatkan dia sentiasa memikirkan tentang Farisya, tentang Rania dan Damia. 
Memikirkan bahawa segala harta dan wang yang dimilikinya telah dicuri oleh Farisya, hati Hazlan membuak marah sehingga dia tidak mampu bertahan lama menghabiskan hukumannya. Lalu dia nekad mencari jalan untuk melarikan diri dari penjara. Selain dari dendam terhadap Farisya, Hazlan juga rindukan Rania dan Damia dan berharap untuk diberikan peluang kedua.
Dapatkah Hazlan merealisasikan semua harapan dan dendamnya? Adakah Rania akan menerima Hazlan kembali dan membina semula rumahtangga yang telah roboh? Bagaimana pula dengan Taufiq Hidayat? Adakah dia akhirnya akan mengalah dari berusaha untuk memenangi hati Rania? Dan siapakah pula anak kecil bernama Aryyan yang tiba-tiba sahaja muncul dalam kehidupan Rania dan Damia?
Untuk tahu jawapannya...jangan lupa membuat tempahan novel HARAPAN.
WhatsApp 010-4398892

No comments:

Post a Comment