ASALKAN DIA BAHAGIA COLLECTOR SIRIES ~ HANI FAZUHA

REPRINT SEBAGAI COLLECTOR SERIES DR NOVEL ASALKAN DIA BAHAGIA LIMITED EDITION.
STOK TERHAD
HARDCOVER
HARGA RM88 SEM / RM95 SS
termasuk poslaju

ASALKAN DIA BAHAGIA - secoit
“Sayanggg...” Haris memanggil buatkan aku tersentak.
“Boleh I tanya satu soalan?” Dia menyoal.
Aku angkat kening.
“I tahu you terima I sebab terpaksa. Tapi, selama hidup sebumbung, pernah tak terdetik di hati you rasa sayang terhadap I?”
Terus aku terkedu mendengar soalannya. Otak pantas berputar. Adakah kerana aku tak pernah cakap sayang atau cinta makanya Haris anggap aku tak sayang dia?
Aduhai Haris... tahukah dia cinta dan sayang itu tidak semestinya dizahir dengan kata-kata? Ianya boleh dilihat hanya melalui gerak tubuh sahaja.
“Haris... I memang sayang you.” Jujur aku jawab.
“Sejak hari pertama kita sah sebagai suami isteri lagi.” Aku menyambung kata.
#collector
#bukanbukubaru
#hardcover
atau
WhatsApp 010-4398892

No comments:

Post a Comment