Mr. Crush ~ Adnil Zaff

STOK TERHAD
TIADA DIKEDAI 
HANYA ONLINE
HARGA RM45.00 SEM / RM50.00SS
termasuk postage
Mr. Crush - Adnil zaff @ Fazlyn Ridz

“HAH! NAK ke mana pulak tu?” jerkah Encik Fajaruddin.
Kelihatan isterinya sedang mengemas beg pakaian.
“Suka hati sayalah nak ke mana pun,” ujar Puan
Shahira tajam.
Lelaki itu segera mendekati isterinya. Beg itu
dirampas.
“Kau nak pergi mana?”
“Saya nak keluar dari rumah ni. Saya dah tak
sanggup lagi hadap perangai tak semenggah awak tu!”
“Kau nak tinggalkan anak-anak?”
“Buat anak pandai. Jagalah anak-anak awak
tu!” bentak Puan Shahira yang kian berang sambil
memandang wajah lelaki itu.
Serentak, beg itu dilempar oleh lelaki tua itu ke
arah wardrobe. Kain baju di dalam beg itu bertebaran.
“Kau isteri aku. Aku tak benarkan kau keluar dari
rumah ni. Apatah lagi tinggalkan anak-anak.”
“Jadi, awaklah yang keluar dari rumah ni!” balas
Puan Shahira dengan mata mencerlang. Sabarnya sudah
cukup lama dipertahankan. Dia sudah tidak berdaya lagi.
Kali ini, lantaklah apa nak jadi sekalipun.
Mencerlang garang wajah lelaki itu mendengar
kata-kata Puan Shahira.
“Sebab mulut anak kau tu, kau nak derhaka
pada aku?”
“Jadi, awak tak derhaka ke bila awak dekati
semula anak perempuan saya? Apa lagi yang awak nak
daripada dia? Awak tu dah tua!!! Sedar diri ke tidak???
Nafsu pada perempuan muda saja!” sanggah Puan
Shahira lantang.
“Kau ada bukti ke nak tuduh aku ni gilakan
perempuan muda?” ucap Encik Fajaruddin tajam. “Kau
ingat anak kau tu betul sangat ke? Dia pun murahlah! Dia
pun suka apa yang aku buat pada dia dulu. Bela sangat
anak perempuan kau yang murah tu! Mujur aku tak
sempat rosakkan dia dulu!” tempelak Encik Fajaruddin
meninggi.
“Jaga sikit mulut awak tu, Fajar!!!”
Tiba-tiba kedengaran bunyi bising di luar kamar.
Kedua-dua mereka bergegas keluar dari kamar itu. Puan
Shahira terpaku melihat pasu hiasan sudah berkecai di
lantai. Ferhad berdiri tegak dengan pandangan tajam ke
arah ayahnya.
“Ferhad?” Puan Shahira segera mendekati anak
lelakinya.
Ferhad terus kaku dengan renungan tajamnya.
Tiba-tiba lelaki tua itu merasa serba salah. Adakah
anaknya terdengar apa yang diucapkannya tadi?
“Ferhad tak suka ayah. Jijik! Ayah jahat!!!”
jerit Ferhad. Tangan ibunya ditepis sebelum dia berlari
masuk ke kamarnya. Pintu kamar itu dihempasnya kuat.

atau
WhatsApp 010-4398892

No comments:

Post a Comment