TUNANG TAK DIUNDANG


HARGA RM45.00 SEM / RM48.00
termasuk postage
" Aku nak kau pergi sebagai calon tunangan anak Tengku Ibrahim! Kau kena sedar yang aku ni jaga kau dari kecik. Beranak kan kau! Kau kena balas jasa aku! Aku nak kau pergi ke istana tu nanti. Pastikan kau menjadi calon tunangan anak Tengku Ibrahim. Tak kira dengan apa cara sekalipun... kau kena kalahkan semua gadis yang ada di situ!"-IBU DIAH
Atas desakan, dia datang juga. Dia sedar dia bukan rupawan... dia juga sedar dia bukan bangsawan... namun kaki itu nekad melangkah masuk ke dalam istana besar itu dengan cara paling kotor! Kerana dia adalah TUNANG TAK DIUNDANG!
"Aku tanya, kau datang sini nak jadi calon tunangan aku? Yes or no?"- TENGKU ZEN ZAFRIN
" Ya". Whoahhh! Ternganga semua yang ada. Semua mata sinis memerhatikannya. Tertanya-tanya mereka, siapakah gadis yang tidak semegah itu? Itulah Thia Alena... gadis yang berjaya menghuru-harakan istana!
Apakah yang bakal berlaku pada gadis bernama Thia Alena setelah hadir ke majlis mencari calon tunang putera diraja itu? A.k.a bos nya sendiri! Adakah dia diterima atau dimalukan pada malam itu di hadapan semua orang? Tersenyum atau menangis kah dia saat kaki melangkah keluar dari istana besar tersebut? Semuanya bakal terjawab dalam kisah TUNANG TAK DIUNDANG!
atau
WhatsApp 010-4398892
atau

No comments:

Post a Comment