Duda Terlajak Laris ~ Aifa Batrisya

RM25.00 SEM / RM28.00 SS
postage rm8.00 sem / rm12.00 ss

Apakh prasaan anda saat dsruh brnikah ktika brusia 18 thun & kmudiannya mnduda wktu usia prkhwinn bru mnjangkau usia dua thun?
Itulh yg trpksa dhdapi oleh Zack biarpn dlm keadaan spruh relanya. Rela pn dia dgn prnikahn itu pn hnya krna dia mmikirkn air muka tok ayah, insan ksyangnnya yg juga imam Masjid Batu Lima. Dsbabkn sbiji mentol, hdupnya jd huru-hara dek prngkap gdis genit brnma Pehah, adik angkat sahabatnya iaitu Bob.
“Dan sy hrp wlau jauh mna pn awk prgi, suatu hri nti awk ttap akn cari & kmbali kpd sy. Itu doa sy!” – Pehah.
“Pehah, Pehah.. Dunia ni bulat tau tk? Bulat. Tpi bulat mcm mna pn, tk brmkna pusing2 aku akn jmpa kau juga. Ada rmai lg prmpn dlm dunia ni yg aku bleh jmpa. Kau kasilh pluang dkt aku jmpa yg ala2 Siti Nurhaliza ke, Izara Aishah ke. Ini tdk, kau nk juga aku jmpa kau lg. Mmg bad lucklh aku klau bgitu critanya. Aduhaiii..” – Zack

WhatsApp 010-4398892

No comments:

Post a Comment