Miss Cleaner Undercover ~ Fateen Najwa

MISS CLEANER UNDERCOVER
RM26.00 SEM / RM28.00 SS

Khaira Wilda tahu, zaman glamornya akan terhenti seketika saat ditugaskan untuk menyamar sebagai seorang tukang sapu. Namun sebagai seorang anggota polis yang mencintai kerjaya dan janji taat setia kepada negara, Khaira Wilda sanggup.

Bagi Hayden Daniel pula, kemunculan Wilda sebagai seorang tukang cuci yang dianggapnya luar biasa mula memikat hatinya. Dia langsung tak tahu bahawa Wilda ialah anggota polis yang ditugaskan untuk menjaga ahli keluarganya daripada serangan pengganas. Bersaksikan lilin cinta yang penuh romantis, Hayden meluahkan segalanya...

“Wilda, saya cinta awak sepenuh hati saya.”

“Hayden... Saya...”

“Wilda... Tak perlu ucapkan. Saya tahu hati awak. Awak juga cintakan saya.

Berkali-kali Khaira Wilda cuba menerangkan kepada Hayden Daniel mengenai siapa dirinya namun dia belum berjaya. Pelbagai ancaman muncul terhadap ayah Hayden Daniel, Tan Sri Anwar Karim El-Zahri hingga menyebabkan Khaira Wilda dan Hakimi, rakan setugasnya lebih mengetatkan kawalan hingga akhirnya mereka terpaksa menyamar sebagai pasangan suami isteri!

“Awak dan Hakimi... Tinggal satu rumah. Apartmen tu betul-betul depan rumah Tan Sri.”

“Tuan, tak mungkinlah saya boleh duduk serumah dengan dia.”

“Takkanlah saya nak letakkan awak dengan dia berdua sahaja tanpa sebarang alasan. Awak dengan dia, menyamar jadi suami isteri!”

Hubungan Khaira Wilda dan Hayden Daniel berjalan lancar hinggalah semuanya terbongkar. 

Rupa-rupanya Khaira Wilda ialah seorang anggota polis, bukan tukang cuci. Lebih mengharukan, dia sudah bersuami! Terjelepok kehampaan Hayden Daniel saat salah faham itu dilemparkan kepadanya. Terus hubungan cintanya dengan Khaira Wilda ditamatkan tanpa sempat gadis manis itu menerangkan semuanya. Kehadiran Hakimi yang sudah memendam rasa sekian lama, mungkinkah menggugat kedudukan Hayden Daniel dalam hati Khaira Wilda?

Aku memang tak pernah bercinta. Kaulah cinta pertamaku- Hakimi

Saat mengetahui kebenaran yang hakiki, Hayden Daniel sungguh menyesali akan keterlanjurannya memutuskan cinta. Namun segalanya sudah terlewat pabila Khaira Wilda sudah putus harapan terhadap sebuah rasa yang dinamakan cinta… 

“Entahlah, Hayden. Saya malas nak ulang balik. Apa yang berlaku sudah pun berlaku dan tertulis. Jadi biarkan saja. Biar masa tentukannya.”

atau
WhatsApp 010-4398892
atau
 KLIK SINI UTK ORDER FORM

No comments:

Post a Comment