Couple 3 Suku ~ Sharina Elisa



COUPLE 3 SUKU
RM25.00 SEM / RM28.00 SS
RM8.00 SEM / RM12.00 SS

INSYIRAH menendang-nendang tayar keretanya. Keempat-empat pancit serentak. Entah malaun mana punya angkara dia tak tahu. Nampak sangat dipancitkan orang. Siapa punya angkara tak tahulah. 
“Kenapa ditendang pula kereta tu, Cik Insyirah oi? Ingat tu bola ke nak main tendang-tendang?” sapa Aril sambil memandang kehairanan. 
“Ni... siapa punya hal tak tahulah. Empat-empat tayar pancit.” 
“Tayar pancit ke tak ada angin?” 
“Meloyar buruk pulak mamat ni!” Desis Insyirah perlahan. 
Tidak lama kemudian, dia melihat Aril mengeluar telefon bimbit dari kocek seluar sebelum menekan-nekan sesuatu pada skrin. 
“Helo, Man? Kau datang dekat ofis aku ni. Tayar tunang aku pancit la. Empat-empat. Kau boleh tolong settle tak? Oh… tak boleh datang sekarang? Dah tu? Hah? Hmm... memang tak boleh ke, bro? Hmm... yelah. Malam ni, kau settle? Okey… thanks!” Beria Aril bercakap di telefon. 
“Yelah tu... sejak bila entah dia datang meminang? Ayam tak patuk, itik tak sudu, ada ke patut, ada hati nak mengaku?” Insyirah tarik bibirnya senget ke kiri. Memandai saja Aril mengaku dah bertunang dengannya. 
“Jom!” Ajak lelaki itu tiba-tiba. 
“Pergi mana?” 
“Baliklah.” 
Insyirah dah bercekak pinggang. “Awak memang saja kan? Macam mana saya nak balik dengan tayar macam ni?” 
“Apa guna saya jadi tunang awak kalau saya tak boleh tolong?” 
“Bila masanya kita bertunang?” 
“Belum bertunang lagi ke?” Aril garu pipi.


atau

WhatsApp 010-4398892
atau
 KLIK SINI UTK ORDER FORM

No comments:

Post a Comment