DARE ~ SHEISBELL

PRE ORDER SEHINGGA 8 OGOS 2018
PENGHANTARAN HUJUNG OGOS / SEPTEMBER
*bacaan 18 thn ++*
HARGA RM60 SEM / RM65 SS
termasuk postage
"I...I dah lambat ni." Aku gagahkan diri, mencari suara. Nafas...jangan tanya mana menghilang.
Adam tak bagi chan langsung. Tangannya sibuk menumpahkan idea.
"Sekejap jer ni. Nanti kalau I tak lukis sekarang, idea akan hilang. Rugi tau."
"Boleh tak you lukis atas kertas saja." Aku cuba merungut. Bimbang niat asalnya tu akan berubah sebaik sahaja dia selesai melakar idea terbaru rekaan bra tu.
"Lambat. Lagi pun, macam ni lebih senang. I boleh nampak terus design ni sesuai atau tidak di badan you."
"Tak semua perempuan ada saiz bra yang sama, Adam."
"I tahu. Tapi standard size tu kan ada. I cuma perlu adjust sikit jer dari saiz you."
Aku dah mula rasa kekok. Sejak bila aku bertukar pendapat tentang hal ni dengan Adam?
"Okey, dah siap." Adam letak hujung pen marker dalam mulutnya. Kaki menapak undur. Mengimbas lukisan di dadaku.
Aku tunduk, nampak warna merah biru bekas marker. Sadis! Dah macam whiteboard buah dadaku dikerjakan oleh Adam. Bercorak-corak sana sini.
Gulp, aku telan air liur.
"Erk, I rasa ada sesuatu yang kurang." Adam mencelah tiba-tiba.
Kan dah kata! Pasti ada kurangnya. Cis! 
****
Dare 
WhatsApp 018-9666752



No comments:

Post a Comment