KERANA CINTA TERAGUNG ~ HANA EFRIENA


PRE ORDER SEHINGGA 31 JULAI 2018
KERANA CINTA TERAGUNG
RM39 SEM / RM46 SS
termasuk postage
🍁Pengeposan novel akan berjalan paling awal pada bulan OGOS 2018. Paling lambat pada bulan SEPT 2018.🍁
🌻[KERANA CINTA TERAGUNG]🌻
Apa perasaannya bila diberikan amanah untuk ubah kembali makhluk yang dah terlalu jauh terpesong? Tugas itu mungkin nampak mudah pada mata orang lain. Tapi, bukan pada Dhaz Rifzal. Jadikan perempuan yang jelas-jelas tidak punya perasaan terhadap lelaki sebagai seorang isteri memang satu kerja gila. Tapi Dhaz kentalkan jiwa sebab Dhaz anggap tu satu-satunya cara untuk dia balas jasa orang yang pernah berbudi kepadanya.

'Miranda!' - Dhaz 

'Panggil aku, Mir. M.I.R, Mir. Takkan lulusan luar Negara macan kau bengap sangat nak faham apa aku cakap? - Miranda 

Pandangan mata helang itu langsung tidak membuatkan Dhaz kecut perut. Kalau dah namanya perempuan, tetap selamanya adalah seorang perempuan.

'Kalau jantina kau tu memang terang-terang menunjukkan kau ni lelaki, aku boleh aje tukar nama panggilan tu untuk kau. So, prove it to me. Buktikan yang kau ni memang lelaki, Miranda Sofea. - Dhaz 

Puas Miranda halau Dhaz jauh dari hidupnya, makin kerap pula Dhaz mengejar dia. Sebenarnya apa yang lelaki itu mahukan daripadanya?

'Kau nak apa sebenarnya dengan aku? Dah pupus sangat ke perempuan dekat luar sana sampai kau beria-ia kejar aku?' - Miranda 

'Akan pupus kalau makin ramai kaum macam kau ni wujud. Dan jawapan untuk soalan pertama kau tadi. Aku nak kau. Aku nak kau tinggalkan 'teman wanita' kau tu dan jadi isteri aku.' - Dhaz 

'Are you insane??' - Miranda 

Ya, itulah sebuah pengorbanan yang harus Dhaz lakukan. Dan Dhaz anggap itu juga cara untuk dia kembalikan semula sinar cahaya pada raut tua milik Puan Hasanah. Mungkin saja pengorbanan ini akan terhenti separuh jalan, tapi Dhaz takkan berhenti mencuba hinggalah dia berjaya mengubah seorang Miranda Sofea.
🌸 NOVEL PRE-ORDER
- Kerana Cinta Teragung (KCT) *New Novel
- Misi Mencari Cik Ikhlas (MMCI) *New Novel
- Duda Milik Aku (DMA) *Cetakan Ke-2
Jumlah print adalah TERHAD. Lebih jimat ambil COMBO. Harga boleh rujuk pada poster. ♥️
atau
WhatsApp 018-9666752

No comments:

Post a Comment