SAYANGKU SAARAH ~ kAY OMENH

RM25 SEM / RM28 SS
poslaju RM8 SEM / RM12 SS
“Sentuh sikit pun nak marah. Malam tadi suka je...” Aathif mengerdipkan matanya beberapa kali.
Makin sakit hati aku jadinya bila muka selenga Aathif itu dihiasi senyuman gatal. Aduhai!
Aku ketap bibir.
“Dasar semut miang. Gila!” Dalam pada aku cuba menahan mulut daripada mengeluarkan ayat yang bukan-bukan, terlepas juga akhirnya. Jelingan tajam aku berikan.
“Gila? Aww, pedihnya hati!” Aathif memegang dadanya konon-konon terasa dengan kata-kata aku tadi. Ah, peduli apa aku kalau memang dia terasa sekalipun?
“Apalah nasib abang digelar gila dengan isteri sendiri? Tapi nanti abang nak buat macam mana ya dekat kelas? Leher abang ni rasa macam banyak pulak bekas kena gigit nyamuk. Cuba sayang tengok. Agak-agak sayang, nyamuk jenis apa ya yang gigit abang ni? Abang agak, nyamuk jenis gila jugak ni. Alamak, abang tak tahulah nak sorok macam mana bekas gigitan cinta nyamuk ni. Ke nak biarkan aje, tak payah sorok?” Aathif menyengetkan sedikit kepalanya untuk menunjukkan
lehernya kepada aku.
Ternganga luas mulut aku bila melihat leher Aathif yang merah-merah itu. Aku ke yang buat? Ini yang rasa macam nak menyorok bawah katil aje ni.
Memalukan!
Dek rasa menyesal yang mula menggila, aku tepuk mulut sendiri yang berlapik selimut. Makin memerah muka aku bila mendengar Aathif ketawa mengekek. Aku pasti dia faham apa yang aku rasakansekarang ini.
“Tak payahlah nak pukul mulut sampai macam tu sekali. Kan nyamuk yang buat, pukullah mulut nyamuk.”
Ewah, nampak sangat dia sengaja nak menyindir aku.
atau
WhatsApp 018-9666752
atau
 KLIK SINI UTK ORDER FORM

No comments:

Post a Comment