MENCINTAIMU SELAMANYA

PRE ORDER
TAJUK: MENCINTAIMU SELAMANYA
PENULIS: AZIEANA
HARGA : RM 27SM RM30 SS
postage RM7 SM / RM11 SS

BLURB:
Kedatangan Aira ke Kuala Lumpur demi mengelakkan dirinya menjadi mangsa Lajis. Sekali gus mencari siapa sebenar ibu bapanya. Namun bukan itu yang berlaku apabila tiba-tiba dia didesak oleh Amar. 
“Kau tahu tak yang kau ni masih ada hutang dengan aku!” - Amar
“Hutang? Hutang apa pulak ni? Saya ni kenal encik pun tidak, apa yang saya hutang?” - Aira.
“Apa kata kau tak payah bayar.” -Amar.
“Hai, tiba-tiba baik hati pulak! Dah tersampuk jin tanah ke?”- Aira.
“Memang tak payah bayar tapi kau kena terima syarat aku!” - Amar.
Apa syarat Amar? Aira kena kahwin dengan dia. 
Perkahwinan antara mereka berlangsung biarpun tanpa kerelaan Datin Noraidah yang sudah mempunyai calon menantu menggantikan Tasya yang telah memutuskan pertunangannya dengan Amar. Namun Amar tetap mahukan Aira dan mengaku yang dia sukakan Aira.
Datin Noraidah yang tidak berpuas hati melihat kebahagiaan Amar dan Aira sentiasa mencari peluang untuk merosakkan kebahagiaan itu sehingga terjadinya satu tragedi.
“Kau betul-betul nak aku lepaskan kau?”-Amar.
“Ya, serius. Saya betul-betul minta dilepaskan. Kalau Encik Amar seorang lelaki yang betul-betul berhemah, encik akan tunaikan permintaan ni kecuali...” - Aira. 
“Kecuali apa?” - Amar. 
“Kecuali encik seorang lelaki pengecut!” - Aira .
Apakah Amar sanggup menunaikan permintaan itu atau tetap berkeras mahu perkahwinan mereka diteruskan? Bagaimana pula impian Aira untuk bertemu dengan ibu bapa kandungnya? Tercapaikah hasrat itu atau terus terkubur tanpa nisan? Dan apa pula reaksi Amar apabila Tasya muncul semula menagih cinta?

atau
WhatsApp 018-9666752
atau

No comments:

Post a Comment