MAHAR CINTA KITA ~ Wawa Akil

BAKI STOK TERHAD
Rm29 sem/ rm35 ss
termasuk poslaju
Saat abang sepupunya aka kekasih hatinya, Uqashah berpaling arah memilih gadis lain sebagai pasangan hidupnya, Asya Hazra tekad untuk hidup bersendirian. Dia tutup pintu hatinya serapat mungkin agar tiada lelaki yang mampu menembusi banteng yang diciptanya. Cintanya sudah mati. Namun...Dalam diam Asya Hazra diintai jejaka kacak, Aisy Amsyar Tan Sri Mokhtar yang cuba mengetuk pintu hatinya itu. Walau di tepis kiri dan kanan namun anak bujang pemilik Anggerik Holdings itu tetap tidak mengalah. Malah makin galak lelaki itu mengejarnya.
“Boleh tak encik jangan ganggu saya? Hidup saya sudah cukup sengsara dan usah ditambah kesengsaraan saya lagi. Sejak saya mengenali encik hidup saya dah tak tenang. Hidup saya dah menjadi lintang pukang”- Asya Hazra
Aisy Amsyar bukan lelaki jenis lelaki cepat mengalah. Tiada gadis lain yang dia ingini. Walaupun ditolak berkali-kali dia tetap yakin hati seorang Asya Hazra akan menjadi miliknya.
“Ambillah masa berapa lama pun I tak kisah. I sanggup tunggu. Biar pun I bukan cinta pertama you tapi I janji I akan jadi cinta terakhir you” – Aisy Amsyar

Bagaimana kesudahan kisah cinta Asya Hazra-Aisy Amsyar, semuanya akan terjawab dalam Mahar Cinta Kita…
atau

WhatsApp 018-9666752
atau
 KLIK SINI UTK ORDER FORM

No comments:

Post a Comment