DHIANA ~ AMMARA AYYASH

HARGA RM28.00 SEM / RM32.00 SS
postage RM8.00 SEM / RM11.00 SS
bacaan dewasa
STOK TERHAD
SINOPSIS:
NIK FATAH…
Helaan nafasnya menegakkan segala bulu roma
Bicaranya melayangkan fikiran entah ke mana
Senyumannya menderaskan degupan jantung tak terkira
Dan sentuhannya membuatkan lidahku kelu tak terkata
Kucupan dilepaskan “Your lips are rosy.”
Aku tak tahu kenapa, tapi bila berada dekat dengan Nik Fatah, nafasku tersekat. Jantungku bagai dipam tanpa sempat memberi isyrat. Harumannya bagaikan dadah yang selalu membuatku ketagih. Nafsuku mencanak naik apabila tangan kasarnya menyapa kulit mulusku.
"I never plan on falling in love with you. It…. It just… It just happens naturally…” – Nik Fatah
SEKARANG, baru aku faham kenapa kehadirannya menyekat keinginanku untuk mengemis cinta lelaki lain.
.
"Kenapa di langit yang indah itu namanya bintang?" – Nik Fatah
"Why?" - Dhiana
"Sebab yang indah di bumi namanya Dhiana." – Nik Fatah
TETAPI layakkah wanita seliar aku merasai nikmat dicintai lelaki sepertinya? Di saat kisah silam menghimpit aku, cuba menafikan cinta dan di saat cinta bersemi, aku pulaukan rindu yang bertandang…
“Kau tak percaya? Nah... Kau tengok ni apa doktor tulis dekat laporan kesihatan suami kau! Tengok Dhia!!! Suami kau positif dadah!!! Nik Fatah positif dadah!!!" – Edri
"Kau cakap dengan aku, Ed! Kenapa kau buat aku macam ni? Kenapa kau jadikan Nik mangsa? Kenapa kau buat dia macam tu? Dia tak salah, Ed."- Dhiana
DHIANA yang rakus nikmat dunia, tersungkurkah dia selamanya atau masih ada sinar untuknya?
atau
WhatsApp 018-9666752
atau

No comments:

Post a Comment