HATI YANG TERCALAR ~ Mum Linz

DAPATKAN HYT SEBELUM TERBIT SAMBUNGANNYA..
STOK TERHAD!
no booking
habis tiada reprint
RM40 SEM /RM43 SS
termasuk postage
SINOPSIS
Nur Ameenah, hidupnya sering saja diduga. Berkahwin bukan atas dasar cinta tetapi atas dasar terpaksa. Bahagia yang diharapkan berpanjangan kecundang di tengah jalan. Nur Ameenah diceraikan Khairul Azlee akibat fitnah.
“Kau bukan perempuan yang sesuai untuk aku. Kau tu perempuan kampung, anak orang gaji rumah aku mana layak nak bergandingan dengan anak Tan Sri macam aku. Aku dah kutip kau jadi isteri pun dah cukup bagus.” Khairul Azlee.
"Salah ke saya dilahirkan sebagai anak orang gaji? Salah ke saya sebab keluarga saya orang susah? Hina ke saya? Saya tetap isteri abang yang sah. Abang tak boleh menidakkan kebenaran.” Nur Ameenah.
Hubungan hanya berlandaskan nafsu, tidak akan kekal lama. Begitu juga hubungan antara Azlee dengan Ameenah.
Untuk merawat hatinya yang terluka dan tercalar, Nur Ameenah membawa diri ke Quebec, Kanada. Menyambung pelajaran di peringkat PhD. Menumpang di rumah abang dan kakak iparnya.
Di sana Nur Ameenah berkenalan dengan kawan baik abangnya juga merangkap jiran tetangganya. Seorang duda kematian isteri, Tengku Akhbar. Dia mempunyai seorang anak perempuan bernama Tengku Armel yang berusia 4 tahun.
"Abang suka bila tengok muka Meen tahan marah. Comel. Dahlah, abang gurau je, harap Meen tak ambil hati. Mandilah cepat cepat, tak selera rasanya nak makan nasi kalau tak pandang muka Meen." Tengku Akhbar.
Wujudkah peluang kedua untuk Ameenah dan Azlee? Adakah ada sinar baru dalam hubungan mereka. Ikutilah sambungan kisah cinta yang kecundang di separuh jalan. Sedalam manakah hati Nur Ameenah tercalar, mampukah seorang Khairul Azlee mengubati luka yang digoreskan pada hati Nur Ameenah. Atau terubat dengan kasih dan perhatian Tengku Akhbar? Siapa di hati Nur Ameenah seandainya cinta itu memerlukan perngobanan.
atau
WhatsApp 018-9666752atau

No comments:

Post a Comment