ENCIK FAYED MY MAN ~ DILLA AHMAD

Encik Fayed My Man 
*stok terhad*
rm26.00 sem / rm29.00 ss
postage RM8 SEM / RM12 SS


"Sorry lambat sikit. You tahulah jalan kat KL ni."kata Encik Fayed, menarikkan kerusi untuk aku. Aku senyum dan ucap terimakasih kat dia. Memang gentleman bos aku ni.
"It's okay. I thought you came alone."kata cik minah koperat itu, jeling aku sekilas. Uik, salah aku ke?
"Well, you nak bincang pasal projek tu kan?"tanya Encik Fayed pula, terus ke pokok pertemuan.
"I dari tadi nak tanya... You PA baru Fayed ke?" Tanya Cik Liyana. Aku yang sedang mencatit sesuatu di buku nota, mengangkat muka. Aku baru nak buka mulut bila tangan Encik Fayed terus peluk bahu aku dan tarik aku dekat ke tubuhnya. Aku jadi keras tiba-tiba. Ya Allah, apa kena bos aku ni!
"Oh I forgot to tell you. This is Cik Nur Azah Amira, my sayang!" Balas Encik Fayed, tersenyum dan menoleh padaku.Keningku sudah ternaik dan rahang hampir jatuh bila dengar kata-katanya itu. Bukan mata aku saja tak berkelip pandang dia, mata Cik Liyana juga. Tapi mata dia lagi besar dari mata aku.
"Your sayang?You mean.."
"Yup, this girl ...is my future wife!" Encik Fayed dengan bangganya memperkenalkan aku begitu pada Cik Liyana. Lebar betul senyuman dia tu aku tengok. Macam suka sangat dengan kelentong dia nak mengenakan Cik Liyana itu..


atau
WhatsApp 018-9666752
atau
 KLIK SINI UTK ORDER FORM 

No comments:

Post a Comment