BUKAN NIAT HATI ~ ZAHIRAH RAMSA

READY STOK
HARGA OFFER RM35 SEM / RM40 SS
termasuk poslaju
“Saya benar-benar mencintai awak.” Pengakuan Cikgu Zafis. Alahai! Ucapan itu sudah pun dianggap basi.
“Cinta? Macam ni ke dipanggil cinta?” Amylia rasa nak muntah. Dibuat-buatnya macam orang loya. Sengaja. “Wekkk!” Katanya dengan lidah terjelir.
“Saya serius ni.”
“Saya pun serius.” Jeling Amylia yang sudah jual mahal.
“Saya betul-betul ni nak jadikan awak isteri saya yang sah.” Cikgu Zafis menyatakan kebenarannya.
“Cikgu sanggup ke tengok saya kena hina, kena maki dengan mama cikgu tu?” Amylia sendiri pun sudah tak tahan.
Amylia menafikan sekeras-kerasnya akan perasaan yang lahir dari jiwa walaupun telah dipujuk oleh Cikgu Zafis. Hakikatnya dia begitu sakit hati mengenangkan apa yang telah berlaku selama ini.
Cikgu Zafis dengan egois menyakiti hatinya dan mencalar jiwa raganya sekarang datang merayu. Ingat Amylia ni apa? Tunggul kayu? Mentang-mentang Amylia ni remaja lepasan SPM, telah dituduh macam-macam.
Cuma… susahnya Amylia nak buang perasaan tu, dicuba tapi tak dapat. Rasa tercabar juga bila kawan baiknya sendiri turut jatuh cinta pada orang yang sama. Alamak!!! Tak boleh jadi ni! Ikuti kisah yang mencuit hati ini, dalam Bukan Niat Hati
atau
WhatsApp 018-9666752

No comments:

Post a Comment