I HATE YOU ABANG SINGA >IHYAS


I HATE YOU ABANG SINGA >IHYAS RM27.00 SEM / RM30.00 SS
poslaju RM8 SM / SS

“Abang minta maaf sebab ceraikan Leesya. Abang menyesal sangat buat Leesya macam tu. Abang masih sayang dan cintakan Leesya. Leesya sentiasa ada dalam hati abang.” Mata berlawan pandang. Rindunya aku dengan mata bundar ini. Tapi air muka Aleesya menunjukkan yang dia tak percaya dengan kata-kata Emir Haidar. Engkau ingat aku nak percaya dengan cakap kau tu ek? Aku masih fobia dengan kau. Sayang dan cinta konon. Isteri? Piirah… Bekas isteri tahu tak!
Orang yang betul-betul sayangkan kita, tak akan tinggalkan kita dengan mudah walaupun ada banyak sebab untuk berpisah. Dia pasti akan cari cara untuk bertahan. Tapi dia ni, ishh… Macam mana aku nak berpaut pada dahan cintanya yang reput kalau mamat kelabu asap ni, Allah duga sikit dah goyah.
“Maafkan abang sayang. Abang tahu abang bersalah. Tolong beri abang peluang untuk menebus kesalahan abang,” Wajah Aleesya yang menunduk dipandang hiba. Ekspresi wajah Aleesya cukup membuktikan yang dia betul-betul menyampah mendengar kata-kata Emir Haidar.
“Leesya benci dengan abang ya. Kalau Leesya tak benci, tolong pandang muka abang.” Terus aku pusingkan kepala ke kiri seolah-olah tidak mendengar kata-kata abang singa itu. Tengok pemandangan cantik di luar kafe ni lagi bagus. Tenang sikit hati aku yang hangat ni. Reaksi spontan yang ditunjukkan Aleesya membuat hati Emir Haidar terguris. Faham dengan bahasa badan yang Aleesya tunjukkan. Dia memang dah benci sangat dengan aku. Sedihnya…
WhatsApp 018-9666752

No comments:

Post a Comment