JIKA TIDAK KERANA SAYANG ~ NUEEN

LIMITED EDITION
siapa cepat dia dpt ~  STOK ADA 1 SAHAJA!
HARGA RM85.00 SEM / RM95.00  SS
termasuk poslaju
JIKA TIDAK KERANA SAYANG - NUEEN
“Bos…” 

“Hurm…” 

“Apa pendapat bos tentang Encik Azhan?” 
“Kenapa dengan dia?” 
Macam mana aku nak cerita. Kalau aku cerita, tak ke nanti bos gelakkan aku? Tapi aku rasa lain macam saja dengan Encik Azhan tu. 
“Bos jangan gelak tau.” 
“Yalah. Awak ceritalah dulu.” 
“Saya rasa macam Encik Azhan tu sukakan saya. Apa pendapat bos tentang dia?” 
Tiba-tiba bos hentak stereng kereta dengan kuat. 
“Saya rasa je, sebab cara dia ayat saya tu lain macam betul. Siap ajak keluar lagi.” 
“Dia ayat awak sikit saja awak dah terlebih perasaan, yang saya ni dah buat macam-macam pada awak, langsung awak tak perasan apa-apa?” 
“Eh, bos lain. Bos dengan saya majikan dengan pekerja saja. Mana boleh lebih-lebih.” 
“ALLAHU AKBAR. Letih!”

WhatsApp 010-4398892
atau
 KLIK SINI UTK ORDER FORM

No comments:

Post a Comment