ABANG PALANG KE?

LIMITED EDITION
BACAAN DEWASA
TIADA REPRINT
READY STOK - TERHAD - NO BOOKING
HARGA RM58.00 SEM / RM68.00 SS
termasuk poslaju
Blurb: 


“Gila!” bentak Shafika
“Mana panggilan Abang?” rungut Haris pula.
“Abang Pailang!” Shafika bengang.
“Aku dah ajak kau mandi sama-sama kau pulak kata tak nak. Bak sini jari tu.” Haris terus menyentap tangan Shafika. Itu cara Haris, beromantik. Haris terus menghisap jari telunjuk kanan Shafika yang tercedera. Haris hisap darah Shafika macam drakula pulak. Nakal! Haris mengecilkan anak mata.

“Sakit lagi?” Soal Haris. Shafika diam dan memandang tempat lain lagi. Tidak semena-mena Haris terus mendakap tubuh Shafika. Kalau Haris boleh, kenapa tidak dia? Dia pun ada hak jugak nak buat macam tu. Tanpa segan silu bibir Haris terus berlabuh pada leher Shafika. Lalu Shafika...ehem ehem.

Apa yang Shafika boleh buat? Suaminya si Abang Pailang. Walau hati berbunga cinta, Shafika tidak rela selagi Haris tidak berubah. 5 tahun dalam penjara, Haris tetap sama. Dia diburu dua kongsi gelap paling berkuasa. Dikehendaki pihak polis sebagai penjenayah berbahaya. Tapi, Haris...dia tiada apa-apa... harta, identiti dan ingatan pun jua. Dia hanya ada cinta seorang isteri yang egonya melangit tinggi.

Semua ni sial! Aku tak sejahat tu. Aku bukan seperti apa yang disangkakan. Aku bukan pailang!

Keras Haris menafikan. Bagaimana harus Haris lakukan lagi? Kembali meringkok di penjara demi membuktikan cintanya?
“Abang nak pergi mana?”
“Pergi Jahanam!”
Puiii! Apa yang bakal Haris lakukan saat ingatannya datang kembali? Ikuti kisah thriller paling hangat, sensasi dan menggetarkan jiwa ini.

atau
WhatsApp 010-4398892

No comments:

Post a Comment