KOMPILSI CERPEN HANI FAZUHA

Kompilasi Cerpen HANI FAZUHA
Coming soon - LIMITED EDITION
Pre-order dibuka sehingga 15.6.2017

HARGA RM55.00 SEM / RM65.00 SS
termasuk postage
#COPYPASTEINFOHANIFAZUHA

"Kompilasi cerpen ni adalah himpunan cerpen saya yang memang dah pernah terbit dalam limited edition sebelum ni.

Saya ulang sekali lagi. DAH PERNAH TERBIT.
Cumanya, saya himpunkan semuanya menjadi satu naskah, senang untuk yang nak baca cerita saya saja, khas untuk yang nak buat koleksi dan nak baca ulang-ulang sahaja. Ada yang PM kata susah nak ulang-ulang, nak kena belek kompilasi sana sini.
Jadi, saya buat khas untuk 'mereka-mereka' yang sewaktu dengannya sahaja. Sebab tu saya print sikit saja. Yang tak suka sulang-ulang baca, saya nasihat jangan beli sebab takut rugi atau tak berbaloi. Nanti sibuk kecam, saya pulak..ahaks!
Dan...AKU SANGGUP tu, cerpen baru yang saya selitkan dalam tu serta ada penambahansikit pada cerpen AKU SAYANG DIA. "
Saya listkan cerpen yang terkandung di dalam kompilasi Hani Fazuha :
1. Setelah Kau Tiada
2. Aku Sayang Dia
3. Hapuskan Nama Dia .
4. Semerah Warna Senja .
5. Tanpa Dirimu
6. Bukan Kerana kebetulan
7. Sesat dalam cinta
8. Cinta Tetap Sama
9. Aku Sanggup
*** Itu yang saya dah masukkan dalam templete. Tapi kalau AKU SANGGUP ni terpanjang, salah satu dari cerpen yang tersenarai akan dikeluarkan. Tapi harapnya semua dapat diselitkan.
"

atau
WhatsApp 010-4398892
atau

No comments:

Post a Comment