KERANA PEREMPUAN ITU

READY STOK - TERHAD
Based On True Story..
BACAAN DEWASA
HARGA RM55.00 SEM / RM60.00 SS
termasuk postage

Kisah pergolakan rumah tangga Salwa yang berada di nyawa terakhir sebuah penceraian. Percintaan Salwa dan Rizmy bakal berkubur dek kehadiran orang ketiga bernama Anita.



Rizmy : Dear, abang sayangkan dear. Puasa dan raya dah nak dekat, kita nak beraya sama-sama. Beraya dengan anak-anak.



Salwa jadi geram. Nak balas ke tak nak balas. Hatinya jadi pedih sangat pedih terseksa. Kalau tak balaskan nanti cakap apa, kalau balas pula nanti fikir apa? Serba salah jadinya.

Salwa : Pergilah beraya dengan betina sundal tu, kata dah menikah. Kau kahwin dengan pelacur yang aku benci seumur hidup.

Rizmy : Dear, jangan macam ni, abang memang sayangkan dear, puasa dan raya dah nak dekat ni.

Salwa : Kan aku dah kata, pergilah hidup dengan betina tu.

Rizmy : Disebabkan dear halau dan cabar abang, maka abang nikah.
***
“Wife I tak pandai layan I. Serius I kesal.” Rizmy membuka keaiban isteri sendiri.
“I boleh layan you sayang… I turuti segala kemahuan you…” Bisik Anita.
***
“Mana you hilang, sayang?”
“I ada, cuma busy. Kan setiap minggu kita selalu aje jumpa…”
“Memang tapi tak sama macam sekarang.” Bibir Rizmy pantas 
mendarat di leher Anita. Dikucup-kucup nikmat.
“You... sabar okay…”
“Sejak bila you tahu bersabar ni?” Soal Rizmy lagi.
“Ni…” Anita ambil sesuatu di dalam tas tangannya. Lalu dihulurkan pada Rizmy.
“Apa ni?”
“Macam selalu la…”
“Kalau tak guna ni tak boleh ke?”
“Bukan tak boleh cuma kurang syok…” Pujuk Anita.
***
Hubungan intim Rizmy bersama Anita menggegarkan jiwa seorang isteri. Salwa ditipu bulat-bulat namun digagahi untuk melangkah ke arah bahagia demi membesarkan anak-anak.

Mampukah Salwa melayari bahtera kehidupan tanpa insan bergelar suami tatkala lelaki itu berseronok di luar sana?
WhatsApp 010-4398892

No comments:

Post a Comment