Calon Isteri Seorang Playboy ~ kat mariam

PRE ORDER DIBUKA SEKARANG!
KELUARAN EKSKLUSIF ROMANCE JULAI!

PENGUMUMAN!!
ANDA NAK MENANG CABUTAN BERTUAH?

PRE ORDER CALON ISTERI SEORANG PLAYBOY DENGAN Mybiz SantaiShop dan anda berpeluang memenangi CABUTAN BERTUAH. Hadiah misteri atau mungkin cash duit raya. Akan diumumkan kemudian.
CARANYA PERNYERTAAN:-
BANKIN BAYARAN BUKU KE SALAH 1 ACC DIBAWAH:
CIMB 12170003733207
MAYBANK 512343655328
Norshahidah abdul wahap

email mybizsantaishop@gmail.com / WHATSAPP KE 010-4398892 bukti byrn, nama dan no fon anda.

Harga RM38.00 / RM41.00
POSTAGE RM8SM/12SS



TERIMA KASIH :)
==============
CALON ISTERI SEORANG PLAYBOY
Karya Kat Mariam

SINOPSIS 

Semua ini gila!! Bila pula aku bercinta dengan perempuan berniqab tu? Sumpahan apakah ini!!

" Kau tunggu apa lagi??!!! Kau nak sangat dengan anak aku ni kan! Cepat! Aku nak kahwinkan kamu berdua!!"

Pernikahan itu membuatkan si playboy merasa dunia sudah kiamat! Prinsip hidup secara bebas terhapus serta-merta!

" Bala apa yang sedang perempuan ni bawa pada aku?" - SYED ISKANDAR

AMINA MUNAWWARAH, seorang gadis yang tidak pernah ada dalam senarai teman wanita playboy itu. Malah, peribadi gadis itu yang bertutup dan berniqab bukan ' makanan' seorang playboy!

Namun, takdir Tuhan telah menemukan mereka dalam keadaan luar biasa! Mereka terjerumus dalam perkahwinan tanpa cinta! Seorang berpegang pada konsep dosa dan pahala
Dan seorang lagi hidup tanpa pegangan. 

Bagaimanakah penamat kisah mereka? Dua insan yang berbeza cara hidup melayari kehidupan bersama. Apakah Amina akan dianggap sebagai isteri oleh Syed Iskandar, seorang lelaki yang sama sekali tidak percayakan perkahwinan!

TEASER CISP

" Patutlah kamu sanggup belakangkan Abang Faris kamu! Rupa-rupanya kamu nak lari dengan lelaki bangsat ni!!!". 

Hah???!!! Iskandar dan Don saling memandang antara satu sama lain. Tercengang! 

Iskandar tak faham mengapa dirinya turut dibabitkan? Dia tak tahu apa-apa!

" Kau yang ajar dia lari ikut kau kan?!", tanya Pak Razak pada Iskandar. Merah muka Pak Razak.

Iskandar pantas menggeleng. " Ini tak betul pakcik". Beria dia menidakkan. Apahal ni?? Apasal aku tiba-tiba dikaitkan dengan perempuan ni. Mati hidup semula pun aku takkan bawa lari dia lah!

Maisarah dan Farihah yang baru tiba, turut menghampiri. Dilihat Amina sedang menangis tersedu-sedu. 

" Baik! Sebab jantan ni kamu sanggup belakangkan keluarga! Kamu nak sangat kahwin dengan dia bukan?! Malam ni ayah akan kahwinkan kamu berdua!".

What??!! Ternganga Iskandar. Don juga turut ternganga. Farihah dan Maisarah terkedu.
 

No comments:

Post a Comment