Kekasih Depan Mata ~ Lily Suriani

AKAN DATANG . PBAKL 2017
PRE ORDER.
KEKASIH DEPAN MATA - LIMITED EDITION
[KELUARAN MEI]
(Kesinambungan Kekasih Rumah Sebelah)
KOATA TERHAD.
HARGA RM27.00 SEM / RM30.00 SS
poslaju RM8.00 / RM12.00 SS
Sinopsis :
Kisah Fadhlan dan Hanis dalam KEKASIH RUMAH SEBELAH bersambung lagi. Kehidupan mereka sebagai suami isteri semuanya manis-manis belaka.
Tapi, hadirnya Rania sebagai penyambung zuriat merubah segala-galanya. Hanis dan Fadhlan bertelagah gara-gara si kecil menjadi rebutan si adik ipar.
“Abang! Tengoklah adik abang tu, dia culik anak Honey!” Hanis sudah menangis.
Tergamam Fadhlan dengan reaksi si isteri. Walhal Fadli hanya bawa ke rumah sebelah.
Kasihnya Fadhli pada Rania melampaui akal mereka buatkan Hanis tak senang hati.
“Nanti Kak Dik suruh mama carikan jodoh untuk kau!”- Hanis.
“Sepuluh kali kahwin pun aku tetap akan kepit Rania.” - Fadhli.
Bukan Rania saja yang ‘dirampas’. Rumah mereka juga dibuat macam rumah sendiri. Lebih teruk lagi, Hanis si kakak ipar pun Fadhli buat macam hak sendiri menjadikan Fadhlan makan hati.
“Abang tak suka kau buat isteri abang macam takde batas. Ya, dia pernah jadi ‘adik’ kau tapi sekarang dia kan dah jadi kakak ipar kau.” – Fadhlan.
“Takkan dengan aku pun cemburu?”- Fadhli
“Ya! Aku cemburu.”- Fadhlan
Bukan senang rupanya bila kekasih rumah sebelah bertukar menjadi kekasih depan mata. Antara kasih pada isteri, sayang pada adik, yang mana satu Fadhlan harus utamakan?
atau
WhatsApp 010-4398892

No comments:

Post a Comment