KOMBO TROP

BACAAN DEWASA
PRE ORDER MAC 2017 
Novel terbaharu terbitan TROP PUBLICATION..

* ABANG GENGSTER FALLS IN LOVE - Cik Bawang.
* DHIANA - Ammara Ayyash.
EKSKLUSIF CETAKAN TERHAD!!
Cepat2 pre order sekarang!!
COMBO RM48SM/54SS
FREE POSTAGE



DHIANA

HARGA RM24.00 SEM / RM27.00 SS

postage RM8.00 SEM / RM11.00 SS
SINOPSIS:
NIK FATAH…
Helaan nafasnya menegakkan segala bulu roma
Bicaranya melayangkan fikiran entah ke mana
Senyumannya menderaskan degupan jantung tak terkira
Dan sentuhannya membuatkan lidahku kelu tak terkata
Kucupan dilepaskan “Your lips are rosy.”
Aku tak tahu kenapa, tapi bila berada dekat dengan Nik Fatah, nafasku tersekat. Jantungku bagai dipam tanpa sempat memberi isyrat. Harumannya bagaikan dadah yang selalu membuatku ketagih. Nafsuku mencanak naik apabila tangan kasarnya menyapa kulit mulusku.
"I never plan on falling in love with you. It…. It just… It just happens naturally…” – Nik Fatah
SEKARANG, baru aku faham kenapa kehadirannya menyekat keinginanku untuk mengemis cinta lelaki lain.
.
"Kenapa di langit yang indah itu namanya bintang?" – Nik Fatah
"Why?" - Dhiana
"Sebab yang indah di bumi namanya Dhiana." – Nik Fatah
TETAPI layakkah wanita seliar aku merasai nikmat dicintai lelaki sepertinya? Di saat kisah silam menghimpit aku, cuba menafikan cinta dan di saat cinta bersemi, aku pulaukan rindu yang bertandang…
“Kau tak percaya? Nah... Kau tengok ni apa doktor tulis dekat laporan kesihatan suami kau! Tengok Dhia!!! Suami kau positif dadah!!! Nik Fatah positif dadah!!!" – Edri
"Kau cakap dengan aku, Ed! Kenapa kau buat aku macam ni? Kenapa kau jadikan Nik mangsa? Kenapa kau buat dia macam tu? Dia tak salah, Ed."- Dhiana
DHIANA yang rakus nikmat dunia, tersungkurkah dia selamanya atau masih ada sinar untuknya?

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
#AbangGengsterFallsInLove - Cik Bawang.

HARGA RM24.00 SEM / RM27.00 SS

postage RM8.00 SEM / RM11.00 SS

SINOPSIS:

INI kisah Nick Batman and the gang…Black, Mark, Zainal dan Malik. NAMA dia dalam surat beranak ialah Nik Benjamin bin Nik Borhan. Nama gengsternya pula Nick Batman. Nama kampungnya, Amin! Ada sebab Nick menjadi gangster. Ketua kumpulan yang membuat jenayah di waktu malam…
KISAHNYA dengan Bella bermula apabila Malik dan Zainal tersalah culik! Nak culik Bella Marmara, anak musuhnya, terculik pula Bella Qistina…Tambah masalah, dia terjatuh cinta dengan tebusannya…
“Er... saya ni bosnya Bella, pak cik,” beritahu Nick dengan gaya penuh sopan melayan orang tua. Saat ini mereka sedang duduk di ruang tamu.
Bella juih bibir. Bos konon! Werkkk! Nick yang nampak reaksi Bella hanya buat tidak tahu. Biarlah Bella nak kutuk ke apa...yang penting, hati orang tua kena jaga. Takkan dia nak cakap...
“Saya Nick Batman, ketua gengster dan penjenayah. Saya culik anak pak cik. Nak paksa dia kahwin dengan saya.” Boleh ke gitu? Mahu dia kena parang kejap lagi.
BELLA yang positif...
“Nick... saya rela awak samun saya,” ujar Bella malu-malu
“Doa dulu,” bisik Bella meminta Nick berdoa dahulu sebelum ikatan mereka berganjak selangkah lagi.
Nick kerut dahi. Dia tergaru kepala sedikit. “Doa apa?” soalnya polos.
Bella kemam bibirnya kuat. Nak saja Bella membebel kepada Nick, itulah orang suruh pergi kursus kahwin tu bersebab, supaya tak jadi macam ni lah! Hish Nick ni! Nak kahwin koboi sangat. Ni ler jadinya.
“Hish! Kalau aku tahu Bella ada kawan cun macam tu, dah lama aku suruh si babun dua orang tu culik kawan dia sekali! Boleh kita kahwin sama-sama!” - Black
“Aku mengaku aku jahat. Gengster la, mafia la, penjenayah la, penyamun la, bla..bla..bla.. Tapi, aku pun manusia biasa. Ada hati dan perasaan.” – Nick
“Saya tahu mana awak nak pergi, Nick. Please, baru tadi awak mendekatkan diri dengan Allah. Dan sekarang awak nak buat kerja tu?” - Bella
atau
WhatsApp 010-4398892
atau

No comments:

Post a Comment