IKHLASKAHKU? ~ SAN SYI

LAST COPY!
EKSKLUSIF. EDISI TERHAD.


HARGA RM53.00 SEM / RM58.00 SS
termasuk postage
“Semalam Neesa ada tanya ibu pasal janji ibu sebelum kamu berdua berkahwin”.
“Janji apa bu?” Soal Azril dengan hati yang berdebar – debar. Bimbang janji itu akan mengusutkan lagi keadaan mereka.
“Sebelum kamu berdua kahwin dulu, ibu dah berjanji yang akan ikut apa sahaja keputusan Neesa seandainya dia tak bahagia”. Azril meraup mukanya lalu menyandarkan tubuhnya di kerusi. Puan Maimun menoleh ke arah lain melihat wajah kusut menantunya itu.
“Tapi bu… Neesa tak boleh buat macam tu. Ril tak akan lepaskan dia walau apa pun terjadi”. Jawap Azril dengan tegas.
“I tetap dengan keputusan I” celah Aneesa dengan tiba-tiba, terkejut Azril mendengar suara Aneesa yang tiba-tiba berada di belakangnya.
“Neesa…. cuba bincang elok – elok. Kenapa macam ni? Ibu tak ajar anak ibu jadi orang kurang ajar pun”. Tegur Puan Maimun kepada Aneesa yang sedang berdiri mencekak pinggang di sebelah Azril.
“Ibu….. Neesa boleh hidup sendiri dan Neesa tetap dengan keputusan Neesa".Aneesa bersuara dengan tegas.
“No!.. I tak setuju, kenapa pulak you nak bercakap pasal hidup sendiri ni. I tak pernah ada niat pun nak berpisah dengan you Neesa”. Balas Azril dengan tegas juga.
“Sudah lah tu. Kamu berdua cuba bincang elok – elok. Pening kepala ibu tengoklah”. Puan Maimun bangun daripada duduknya lalu terus melangkah ke luar rumah. Terkedu Azril apabila mereka dijerkah oleh ibu mertuanya. Aneesa memeluk tubuhnya lalu menghadiahkan senyuman sinis kepada Azril yang jelas terkejut.
atau
WhatsApp 010-4398892
atau

No comments:

Post a Comment