TANGKAP MUAT PUNYA FASAL


LIMITED EDITION!  18 ++
TIADA JUAL DIKEDAI. TIADA REPRINT
offer!!
HARGA RM60 termasuk pos


SINOPSIS

“Begini cik Naazneen, saya tak suka buang masa…”


Naazneen terus duduk tanpa dipelawa. “Saya tahu.”



“Tahu?” Arayn hairan.



“Ya, awak yang minta kita terus saja kahwin sebab awak tak suka buang masa.”

Gulppp! Arayn rasa macam nak buka tingkap di dinding kaca pejabatnya dan terjun dari tingkat 43 itu.

“Tak mungkin. Awak tak kenal saya. So, awak tak tahu saya…”

“Tapi saya tahu awak cintakan saya.” Naazneen lara sekilas. “Mungkin, awak pernah cintakan saya.”

“Cinta? Wait! Awak buat saya bingung.” Arayn menggelabah. Seluruh badannya berasap-asap.

Baru sebentar tadi semua bukti yang diberikan Naazneen semacam real. Nampak logik. Tapi cinta? Peleslah…Arayn tak mungkin jatuh cinta? Mata Arayn kembali menilik Naazneen. Bukannya dia tak lawa. Memang taste Arayn pun. Tapi…!

“Bukan awak seorang yang bingung, Arayn. Saya pun bingung. Kenapa awak tak balik? Kenapa awak tinggalkan saya? Apa salah saya? Atau awak memang jenis lelaki yang tidur semalam dengan perempuan lepas tu…”

“Wooowww!” Arayn berdiri. Lagi tak logik. Meremang pula bulu romanya. Memang dia buaya. Seganas buaya macam dia, dia tak pernah tidur dengan mana-mana perempuan pun. Ini gila. Perempuan ni gila!!


===========================================



REVIEW...


Cinta pandang pertama yang membawa ke sebuah perkahwinan .

Sound cliche right ???

Itu untuk orang tak baca TMPF ni ...

Cerita ni berbeza 200% dari cerita cinta pandang pertama yang biasa ada KERANA tmpf ni sangat lah Luar Biasa .
Nak tahu apa yang luar biasa kenalah beli!! 
Bila baca tmpf macam-macam rasa ada .
Marah, geram, benci, menyampah dan sedihhh yang amat (rasa seksi dan panas pun ada taw hehe
Apakah halangan untuk Nazneen bersama dengan suaminya yang tidak mengenalinya setelah 2 bulan berpisah ?
Apa rahsia disebalik kepergian Arayn yang tidak kembali selama 2 bulan ?
Adakah kerana Arayn mempunyai orang lain dalam kehidupannya lalu dia meninggalkan Nazneen seperti pepatah habis madu sepah dibuang ?
Adakah Nazneen dapat bersama dengan Arayn akhirnya ??
Atau jodoh mereka berakhir begitu saja??
Semua persoalan akan terjawab dalam TMPF !


No comments:

Post a Comment