HANYA UNTUK DIA & KASIHI AKU CINTAI AKU


SILA BACA SAMPAI HABIS 

Pre Order sila..
email : mybizsantaishop@gmail.com 
atau
sms/ whatsapp >>  010-4398892
atau

KOMBO PROMOSI SEPTEMBER / OKTOBER 2015
BERMULA 22/9/15 SEHINGGA 06/10/15


Edaran : OKTOBER’15 (akhir Okt)

Judul Buku : 
1) Hanya Untuk Dia…Ain Nuraina – Sophilea
2) Kasihi Aku Cinta Aku – Rass Lestari


HARGA PROMOSI KOMBO : RM53 SM / RM59 SS 
Penghantaran : PERCUMA


*SINOPSIS – KACA 
(Kasihi Aku Cintai Aku) – Nur Rass Lestari
Harga promosi SINGLE : RM30 (SM) / RM33 (SS)
Halaman : 856 ms


ISSABELLA Fedriz, pewaris kekayaan datuknya, ahli perniagaan dari Perancis. Bernikah dengan pilihan neneknya, Puan Sainon seorang warga Malaysia namun dia hilangkan diri selepas bernikah. Setahun kemudian dia kembali semata-mata untuk menolong Magritha Group, syarikat datuk suaminya.
ENGKU Khairuz Mujahid panasaran apabila bertemu kali ini. Hatinya ada ‘rasa’ namun sayang isterinya berhati kering, garang, dingin, kurang ajar dan terlalu ‘menonjol’ sebagai ahli perniagaan sedangkan dia hanya seorang doktor yang sayangkan agamanya, sayangkan kehidupan normal untuk berkasih sayang... ISSABELLA kabur lagi... MUJAHID kecewa dan marah!
BERPISAH dan bertemu, itulah mereka... namun PERTEMUAN kali ketiga segalanya berubah... SEGALANYA tidak diduga...
“Awak rehatlah kejap, awak pasti tak nak kan Isha dan Izrai tengok muka awak yang pucat tu.” 
“Turunkan payung tu. Kalau tunang Engku nampak saya dan Engku duduk macam ni pasti dia akan merajuk dengan Engku,” tuturnya lemah.
“Saya lebih suka kalau awak panggil saya Muja. Engku ni terlalu formallah.”
“Turunkan payung tu.”
“Saya lebih suka sikap awak yang hari ini, bukan yang lapan tahun lalu tapi nada-nada sekejap tadi macam lapan tahun lalu. Hurm...tak elok untuk anak-anak kita dengar.”
Mujahid senyum. Issabella ketap bibir.
“Turunkan payung tu Muja...”
Namun Mujahid berlagak seperti tidak mendengar apa yang Issabella katakan, malahan mulutnya rancak bersiul kecil dan matanya sekejap melihat ke arah Issabella dan tidak lama selepas itu dilarikan ke arah lain
KECOH apabila bekas pasangan suami isteri mula menyimpan ‘rasa’ lagi. Tambah parah apabila anak-anak ‘mengajar’ si mummy dan daddy ini bercinta secara terbuka pula…
“Tengoklah pejabat saya ni, macam hutan belantara. Sini bunga, sana bunga. Semua... bunga!”- Issabella
“Kenapa, sayang tak suka ke? Tak apa, esok abang suruh tauke buah hantar buah pulak. Kalau sayang lapar boleh makan kan?”- Mujahid
Apa sebenarnya yang berlaku hingga mereka bernikah lagi sedangkan Mujahid sudah bertunang ketika itu? Bahagiakah mereka sedangkan Engku Zaiton, ibu saudara Mujahid sentiasa mencari ruang untuk membinasakan Issabella, yang dianggap pembunuh bondanya, Engku Badariah…


========================================


*SINOPSIS : HUD 
(Hanya Untuk Dia…Ain Nuraina) - Sophie Sophilea

Harga promosi SINGLE : RM24 SM / RM27 (SS)
Halaman : 592 ms


IA kisah Zhafran Haikal, seorang pensyarah yang jatuh cinta dengan pelajarnya. Ia kisah Zhafran Haikal yang tak tahu nak memikat namun apabila cinta datang, perkara gila pun dia sanggup buat.
Mengekori Ain hingga sanggup menaiki bas dan memastikan dia duduk di sebelah Ain sepanjang perjalanan dari Penang ke Perak.
Melamar Ain setelah melekehkan gadis itu tidak pandai masak dan malas di hadapan pelajar-pelajar lain.
Mengherdik di dalam kelas, halau dari kelas, jirus air ke muka ketika Ain tertidur dalam kelas… 
MELAMAR tanpa ada klu langsung untuk berkenalan! 
Ain Nuraina membencinya. Ain Nuraina anggap dia pensyarah sewel, tak ada sivik, psiko, gila! Ain jadi lemas, dingin bagai bongkah ais kerana Zhafran lelaki yang dianggap kejam dan ambil kesempatan mengguna kuasa lantaran dia tidak melayan.
RIMAS! Zhafran sentiasa mengejarnya. Ayat-ayat manis diluah saat berdua-duaan…
“Yang sakit bukannya tangan saya. Setakat nak suap nasi masuk mulut tak ada masalah pun.” – Ain Nuraina
“Saya tahu tangan Ain tak sakit. Tapi kalau Ain nak tangan saya yang suapkan, insya-Allah jari saya kuat untuk angkat sudu tu.” – Zhafran Haikal
DINGINNYA Ain Nuraina buat Zhafran sanggup lakukan lebih lagi…
“Saya mengharapkan orang lain untuk jadi suami saya. Saya mengharapkan lelaki lain untuk menjadi imam saya. Sampai bila-bila saya tak suka doktor.” Suara Ain tidak setinggi tadi. Bertoleransi barangkali.
“Ain, kita tidak tentukan apa yang akan terjadi esok lusa dan hari-hari yang seterusnya. Allah yang tentukan.”
Ain pandang Zhafran. 
“Apa salah saya pada doktor sampai doktor buat saya macam ni? Apa khilaf saya pada doktor?” Suara Ain separuh sebak.
“Silap Ain cuma satu...khilaf Ain kerana...kerana saya jatuh cinta pada Ain.”
BAHAGIAKAH pasangan ini apabila ego Ain melangit hingga dia tidak nampak sekelumit pun kejujuran dalam diri Zhafran terutama saat muncul Dr. Dania dan Irma yang jatuh hati terhadap Zhafran Haikal.

No comments:

Post a Comment